Men så störande. Funkar inte nu heller
Jättestörande.
Hade planerat att jag skulle nörda bph och mh lite idag men är ju svårt när mN inte kan se några bph alls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så störande. Funkar inte nu heller
Har suttit en lång stund och kollat MHn, så de verkar funka iaf.
Då får du väl börja med MHn så får du kika på BPH senMh fungerar men inte bph
Då får du väl börja med MHn så får du kika på BPH sen
Våra beskrivare har nog aldrig utdelat 0 på glad i människor eller 4 på energisk i föremålslek. Leker han lika intensivt som en malle? Annars misstänker jag att det finns lite skillnad mellan beskrivarna. Får man fråga vem som beskrev din hund?Alltså, detta är ett BPH jag som uppfödare är stolt över
Junior (Heffaklumpens Inspector Morse) har gjort sitt BPH idag och detta är resultat
Hoppas mitt egna syskon Skalman gör ett lika fint i vår - han kommer nog kanske vara lite mer ljudlig
Junior verkar ha fått mammas ointresse för människor dom inte känner (utomhus) - inte avståndstagande eller rädda, utan bara ointresserade. Min egen Skalman är mer glad i folk oavsett vem.
Vad tycks? Brukar ni vilja se några reaktioner på "vänstersidan" eller tycker ni att det är bättre att det är helt tomt som ovan?
Inte alls ovanligt med tomt på vänstersidan i min ras. Ska använda en hane i september på leasingtiken som har har just så. Han är etablerad i aveln och har lämnat riktigt bra hundar mentalt.
BTW, tycker att MHt ser bra ut.
Inte min hund, men väl min uppfödningVåra beskrivare har nog aldrig utdelat 0 på glad i människor eller 4 på energisk i föremålslek. Leker han lika intensivt som en malle? Annars misstänker jag att det finns lite skillnad mellan beskrivarna. Får man fråga vem som beskrev din hund?
I övrigt var det ju jättefint
Nu är jag OT men blev bara nyfiken utifrån din andra tråd.. Är det här den typen av aussie du kollar efter? Det är kanske inte den mest arbetsorienterade kenneln, även om det säkert är supertrevliga hundarGillade denna hundens MH
Nu är jag OT men blev bara nyfiken utifrån din andra tråd.. Är det här den typen av aussie du kollar efter? Det är kanske inte den mest arbetsorienterade kenneln, även om det säkert är supertrevliga hundar
Nej eller sitter mest och kollar olika MH på olika Aussie
Men hon tävlar den i lydnad och rally lydnad. Så blev nyfiken och kollade MH på tiken och hennes avkommer har också fått bra MH
Hittade en annons på blocket på en kull Aussie som är efter föräldrar med MH som som inte vill hänga i granen om vi säger så .
Men säger nog ganska mycket om kullen eftersom dom har lagt ut den på blocket.
Varit på samma klass 2 lydnadstävling som den tiken och blev inte imponerad (en tävling som jag och min hund vann för övrigt ).
Den har fortfarande inte lyckas få LP2 och har inga bruksmeriter.
Att vara mästare i rallylydnad tycker inte jag är en större bedrift för en brukshund!
Men det var bara mina two cents, du kanske resonerar annorlunda i letandet efter aussie