VA?? Är det inte så det är????Alla grupper är lika rabiata. Oftast samma folket som stimmar i alla grupperna.
Hoppas verkligen inte att det är såhär schäferägare döms hos gemene hundmänniska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VA?? Är det inte så det är????Alla grupper är lika rabiata. Oftast samma folket som stimmar i alla grupperna.
Hoppas verkligen inte att det är såhär schäferägare döms hos gemene hundmänniska
Reko hundliv. Eller nått sånt heter den.Jag brukar välja den eller Djurens rätt när jag känner att jag börjar somna till lite
Alla jag känner på facebook heter det dom egentligen heter - inget konstigtHaha ja det kan bli svårt
Lite jobbigt för mig dock med facebook, är ju mitt riktiga namn och allt. Jag är den enda i hela världen som heter det jag gör, så jag är ju ganska lätt att kolla upp
Haha jo, men det jag menar är att om jag skulle skriva här och var vad jag heter så är det bara en tidsfråga till nåt weirdo hittar min facebook, eftersom det bara finns en person som heter som migAlla jag känner på facebook heter det dom egentligen heter - inget konstigt
Blir häpen över att man i annons nr 2 inte lyckats stava en enda ras rätt. Är det yngre barn som skriver annonserna?Hittade ett par märkliga texter i annonser
"Mysiga valpar. Blandras av cavanese och tollare."
Jag blev tvungen att googla på cavanese va´fn ÄR det för något... jo ännu en märklig blandras
Denna text förstår jag inte alls (annan annons)
"Får pälsen efter pappan lhasappso o dvärgznauser moder 95% cotton o bologneese."
Vad är det HÄR För mig är cotton = bomull, och bolognese är en maträtt
Och VAD håller AllaHundar.com på med? Varför listar man en rad "hundraser" där man endast tagit namnen och haft kul med. Sånt pysslade Gits Olsson med i sina kåserier på 60-talet, fast då var det fiskar som korsades... spigg + sik = spik, sik + lax = sax osv... sånt är SKÄMT
De hittar en ändå....Haha jo, men det jag menar är att om jag skulle skriva här och var vad jag heter så är det bara en tidsfråga till nåt weirdo hittar min facebook, eftersom det bara finns en person som heter som mig
Coton de tuléar och Bolognese är ju riktiga raser dock"Får pälsen efter pappan lhasappso o dvärgznauser moder 95% cotton o bologneese."
Vad är det HÄR För mig är cotton = bomull, och bolognese är en maträtt
Ah du menar såHaha jo, men det jag menar är att om jag skulle skriva här och var vad jag heter så är det bara en tidsfråga till nåt weirdo hittar min facebook, eftersom det bara finns en person som heter som mig
Reko hundliv. Eller nått sånt heter den.
Gör mig fullständigt knäckt....
Trodde jag blev kickad från fb gruppen efter @Voff s "transkull" men tydligen var jag kvar
Det är ju bra att få upp blodtrycket lite ibland kanske
Den är kvar.
En ägare till valp i den aktuella kullen tycker det ska bli spännande att se om valpen blir snygg..... HD-statusen känns tydligen inte lika spännande
Jag undrar alltid om köpare hos sådana här kennlar ens tittar på avelsdata? Är lederna oviktiga för dom och tycker de inte att det är oroväckande med så mycket grava HD-fel hos de få som är röntgade
Jag fattar inte hur de ens vågar köpa ur sådana kullar
Ja. Nu tycker någon också att jag varför köper jag inte själv en valp ur kullen och utvärderar om jag nu är nyfiken
Eh nej? Anledningen till att jag är nyfiken är ju för att den sortens avel är typ tvärtemot vad jag söker. Hur många köper hundar från avel de inte tycker om?
Gah
Ja normalt sett så länkar man ju till MH osv i sin annons.
Sen vist att hanen i den där andra kullen har lämnat mycket ledfel, men tiken kommer ju ifrån en ganske klent utvärderad kull hon med så även hon kan bidra med lika mycket skit.
Hade man varit lite seriös här så hade uppfödaren utvärderat resten av kullen innan hen parade igen.
Sen det här ständiga argumentet "jag tror på kombon annars hade jag inte gjort den"
Det räcker inte att man själv gillar en kombo eller tror på den. Vi frågar alltid uppfödarkollegor och lite andra kunniga vad de tycker. Man måste vara ödmjuk för man själv är ingen total expert dessutom blir man lätt partisk och tänker med hjärtat.
Känns igen även gällande bukeVa tvungen att kolla tråden ja med. Hejja att ni har energi. Men den där kvinnan, hennes avel har väl varit hårt kritiserad i typ alla schäfergrupper och hon fortsätter att anklaga resten av Sverige för att inte fatta bättre. Självinsikten verkar vara 0.
Som Stenmark så klockren sa "de gå int förklara för de som int begrip"
@linnsan
Jag är full av beundran att du orkar!
Va tvungen att kolla tråden ja med. Hejja att ni har energi. Men den där kvinnan, hennes avel har väl varit hårt kritiserad i typ alla schäfergrupper och hon fortsätter att anklaga resten av Sverige för att inte fatta bättre. Självinsikten verkar vara 0.
Som Stenmark så klockren sa "de gå int förklara för de som int begrip"