Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag bröt nacken i höstas låg jag fortfarande på backen När ambulansen kom. Då fick jag också resa mig och själv gå till ambulansen utan krage eller någon fixering. Fick förklarat att det var så de ska göra. Blev fixerad när jag åkte i ambulansen men det togs av på sjukhuset och fick inte krage förrän efter ct gjorts. Efter det fick jag dock varken resa mig eller knappt sitta i sängen..
Precis. För varje felfri runda kommer man närmare ett nedslag.Nu hoppas jag nästan att Peder river ett eller två, så har vi klarat av våra nedslag för det här mästerskapet!
Precis. För varje felfri runda kommer man närmare ett nedslag.
Brasilien och Schweiz blir farliga i morgon.
Tycker Henrik är mycket bättre än Anna-Maria, henne blir jag galen på. Men Linda gillar jag inte, tycker hon kommenterar ridningen som att tittarna inte fattar nånting själva.Gillar verkligen Henrik och Linda som kommentatorer Vet att det varit lite delade meningar, men jag gillar att ridningen bedöms lite mer och lite mindre stam-snack. Tycker även de har bättre kemi än Lotta och Anna-Maria på SVT.
Jag tycker att det är jättekul att hon kommenterar ridningen För mig är det på lagom nivå Men det är klart att det inte kommer passa alla.Tycker Henrik är mycket bättre än Anna-Maria, henne blir jag galen på. Men Linda gillar jag inte, tycker hon kommenterar ridningen som att tittarna inte fattar nånting själva.
Nej, det var verkligen bara "det är så här vi gör nuförtiden".Vet du varför man gör så?
Men herregud säg inte så! Det är som att be att de ska riva hela banan imorgon . Jag blir mer nervös av alla dessa nollor. Rivningarna kommer närmre...Tänk om hela svenska laget skulle gå igenom OS utan en enda rivning, det hade varit magiskt!
neeeej! Inte jinxa alltTänk om hela svenska laget skulle gå igenom OS utan en enda rivning, det hade varit magiskt!
Jag hoppar verkligen med hela kroppen när svenskarna rider Ser ut som den där ponnypappan i den virala videon som står på ett ben vid sidan av bananMen herregud säg inte så! Det är som att be att de ska riva hela banan imorgon . Jag blir mer nervös av alla dessa nollor. Rivningarna kommer närmre...
Men herregud säg inte så! Det är som att be att de ska riva hela banan imorgon . Jag blir mer nervös av alla dessa nollor. Rivningarna kommer närmre...
Men herregud säg inte så! Det är som att be att de ska riva hela banan imorgon . Jag blir mer nervös av alla dessa nollor. Rivningarna kommer närmre...
Ingen av dem behöver riva alls. Varken i dag eller i morgon.Jag som tycker att Peder och Allan kan få gå igenom två OS utan en enda rivning. De rev ju inte ett enda hinder förra OS.