"the barefoot swedes"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://results.equi-score.de/event/2021/15496/en/resultlist/8Har nån länk till liveresultat? Började kolla nu och har inte hunnit läsa tråden.
Det beror ju helt på vad sista ryttaren får för resultat…Inbillar jag mig eller finns det en risk att GBRs lag inte är med till imorgon?
Hoppas Peder nu bara lugnt och fint och taktiskt lotsar Allan runt. Vi har ju råd med tidsfel och rivningar och det finns ingen anledning att pusha när hästarna ska ha kraft imorgon också.
Risk? Chans!Inbillar jag mig eller finns det en risk att GBRs lag inte är med till imorgon?
Inbillar jag mig eller finns det en risk att GBRs lag inte är med till imorgon?
Om Sverige är de enda felfria, behöver vi ens en final? De andra borde kunna göra upp om silver och brons…
absolut men ligger de 9-10 efter 2 ryttare och har 2 andra lag på samma/inom tidsfel så är det större riskDen risken finns nog för alla lag som inte har alla ryttarna i mål.
Samma med radion. Då kanske det är de där fem sekunderna många produktionsbolag har för att kunna bryta sändningarna om det händer något? Lex nipplegate på Superbowl...TVn ligger lite efter resultatsidan märkte jag nu...
Det har nog skrivits i tråden, men hur många lag går vidare till finalen? 10?
De har ju Maher kvar och har råd med ett nedslag?Inbillar jag mig eller finns det en risk att GBRs lag inte är med till imorgon?
När jag bröt nacken i höstas låg jag fortfarande på backen När ambulansen kom. Då fick jag också resa mig och själv gå till ambulansen utan krage eller någon fixering. Fick förklarat att det var så de ska göra. Blev fixerad när jag åkte i ambulansen men det togs av på sjukhuset och fick inte krage förrän efter ct gjorts. Efter det fick jag dock varken resa mig eller knappt sitta i sängen..En sak som jag undrar över, varför låter man någon som varit avsvimmad med slag mot huvud/nacke gå av banan själv? Inget stabilisera nacke osv.
De har ju Maher kvar och har råd med ett nedslag?