Tror han strök sig pga att den första blev utesluten. Så hade iaf jag gjort.Vad hände med Irlands andra ryttare?
Men Japans andra ryttare är ju också försvunnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror han strök sig pga att den första blev utesluten. Så hade iaf jag gjort.Vad hände med Irlands andra ryttare?
Ser inte längre men står som withdrawn i Live-resultaten.Jag missade också Bertram Allen. Vad hände??
Ser du nåt om japans andre ryttare?Ser inte längre men står som withdrawn i Live-resultaten.
Ser du nåt om japans andre ryttare?
Men det lär ju vara fler än en av "blåbärsnationerna" som kommer ha en eller flera uteslutna. Så en utesluten och två nollor hade nog inte varit omöjligt att gå vidare på.Tror han strök sig pga att den första blev utesluten. Så hade iaf jag gjort.
Men Japans andra ryttare är ju också försvunnen?
Tack. Vad synd, det var roligt att se dem!Samma. Withdrawn.
Men det lär ju vara fler än en av "blåbärsnationerna" som kommer ha en eller flera uteslutna. Så en utesluten och två nollor hade nog inte varit omöjligt att gå vidare på.
Å andra sidan kanske Shanes häst inte är ok så då hade de bara haft två ekipage kvar imorgon även om de fått börja på noll.Men det lär ju vara fler än en av "blåbärsnationerna" som kommer ha en eller flera uteslutna. Så en utesluten och två nollor hade nog inte varit omöjligt att gå vidare på.
Tack. Vad synd, det var roligt att se dem!
De pratar massa stam på danska DR2, tror jag. Danska är verkligen min svaghet, sämsta skåningen någonsin.Jag gillar att de pratar om ridning men saknar stam-snack både här och i svt. Den nyazeeländska skimmeln t ex var efter Cardento, som ju finns i stammen på många svenska hästar. Jag är mest glad över att slippa allt poängräknande i svt och allt rabblande om vad de gjort tidigare. Är helnöjd med de svenska kommentatorerna.
Verkligen! De har ju också Karen Polle med fantastiska hästar så de kan förhoppningsvis vara konkurrenskraftiga till nästa mästerskap!Ja, japanerna har överraskat positivt! Speciellt Fukushima som jag hoppas vi får se mer av framöver i Världscupen.
Jag är Stockholmare men är ändå riktigt bra på danska, särskilt häst-danska, så det hade jag gärna lyssnat påDe pratar massa stam på danska DR2, tror jag. Danska är verkligen min svaghet, sämsta skåningen någonsin.
De sa också "Vi kan ikke få nok av svenskerna, så flott!"
Ja det är ju iofs också en rimlig förklaring!Å andra sidan kanske Shanes häst inte är ok så då hade de bara haft två ekipage kvar imorgon även om de fått börja på noll.
De kör uppenbarligen inte Live på radion. Men kul att Malin var nolla.Kul prio på radiosporten... Kass discodänga ist för Malin.