OS i hoppning 2021

Tror han strök sig pga att den första blev utesluten. Så hade iaf jag gjort.
Men Japans andra ryttare är ju också försvunnen?
Men det lär ju vara fler än en av "blåbärsnationerna" som kommer ha en eller flera uteslutna. Så en utesluten och två nollor hade nog inte varit omöjligt att gå vidare på.

Jag gillar att de pratar om ridning men saknar stam-snack både här och i svt. Den nyazeeländska skimmeln t ex var efter Cardento, som ju finns i stammen på många svenska hästar. Jag är mest glad över att slippa allt poängräknande i svt och allt rabblande om vad de gjort tidigare. Är helnöjd med de svenska kommentatorerna.
De pratar massa stam på danska DR2, tror jag. Danska är verkligen min svaghet, sämsta skåningen någonsin.

De sa också "Vi kan ikke få nok av svenskerna, så flott!" 👌

De pratar massa stam på danska DR2, tror jag. Danska är verkligen min svaghet, sämsta skåningen någonsin.

De sa också "Vi kan ikke få nok av svenskerna, så flott!" 👌
Jag är Stockholmare men är ändå riktigt bra på danska, särskilt häst-danska, så det hade jag gärna lyssnat på :D

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 949
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 102
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30