Jättehögt blev det
Jag skrev till dem på Messenger och bad dem fixa ljudet. och det gjorde de! :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättehögt blev det
Argentinaren hoppade ju utanför
IsraelVem var det som gick omkull nu senast? Trodde hoppningen skulle komma igång på huvudsändningen igen så missade ju ett gäng...
Var streamar du?Jag streamar sändningen under ridsportfliken och har brittiska kommentatorerna. Så glad att få höra Lucinda Green igen!
Otäckt fall men tacksamt att han faktiskt hade väst på sig!
Samma härHaha samma här Vi hade höjt tv till max
Undrade också när jag hörde, tyckte inte att det var positivt att han kunde gå av banan själv.En sak som jag undrar över, varför låter man någon som varit avsvimmad med slag mot huvud/nacke gå av banan själv? Inget stabilisera nacke osv.
Jag skrev till dem på Messenger och bad dem fixa ljudet. och det gjorde de! :-)
Håller verkligen med, och att Linda förklarar varför det kommer rivningar i vissa lägen osv. Hon utvärderar och förklarar på ett bra sätt!Gillar verkligen Henrik och Linda som kommentatorer Vet att det varit lite delade meningar, men jag gillar att ridningen bedöms lite mer och lite mindre stam-snack. Tycker även de har bättre kemi än Lotta och Anna-Maria på SVT.
Tack för det!
Verkligen! Tycker definitivt en nack-krage varit på sin plats… Det är väl så mycket macho i ridsporten fortfarande Sen kan han ju ha legat kvar för att han tappade andan eller liknande, men är lite dåligt föredöme för alla unga som kollar…En sak som jag undrar över, varför låter man någon som varit avsvimmad med slag mot huvud/nacke gå av banan själv? Inget stabilisera nacke osv.
Precis! För mig som är superintresserad, men inte kan bedöma det tekniska på den nivån är det väldig intressant Tycker Lotta kan vara lite för diplomatisk (även om hon kanske måste vara det i SVT)Håller verkligen med, och att Linda förklarar varför det kommer rivningar i vissa lägen osv. Hon utvärderar och förklarar på ett bra sätt!
Jag gillar att de pratar om ridning men saknar stam-snack både här och i svt. Den nyazeeländska skimmeln t ex var efter Cardento, som ju finns i stammen på många svenska hästar. Jag är mest glad över att slippa allt poängräknande i svt och allt rabblande om vad de gjort tidigare. Är helnöjd med de svenska kommentatorerna.Gillar verkligen Henrik och Linda som kommentatorer Vet att det varit lite delade meningar, men jag gillar att ridningen bedöms lite mer och lite mindre stam-snack. Tycker även de har bättre kemi än Lotta och Anna-Maria på SVT.
Verkligen, jag ser inte att det skulle varit ok i någon annan sport. Och han var ju verkligen borta så en hjärnskakning minst tippar jag på.Verkligen! Tycker definitivt en nack-krage varit på sin plats… Det är väl så mycket macho i ridsporten fortfarande Sen kan han ju ha legat kvar för att han tappade andan eller liknande, men är lite dåligt föredöme för alla unga som kollar…
Vad hände med Irlands andra ryttare?