Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstameddelande: "Varför har du ingen bild när du rider?"

Är det ett måste om man gillar ridning? :confused: Faktum är att jag har två uppställningsbilder, men jag antar att han syftar på när hästen ifråga rör sig. Märkligt.

Den übertröttsamma kopplingen mellan ridande kvinnor och sex. :grin:
:wtf: :yuck:

En av mina bilder är förvisso en bild där jag rider (som dock ingen har kommenterat), men skulle någon antyda något osmakligt om detta så tvekar jag inte att fyra av en salva så de får ducka. Sex och ridning har verkligen ingen gemensam nämnare. Alls. Och oförskämdheter tål jag inte.

:wtf: :yuck:

En av mina bilder är förvisso en bild där jag rider (som dock ingen har kommenterat), men skulle någon antyda något osmakligt om detta så tvekar jag inte att fyra av en salva så de får ducka. Sex och ridning har verkligen ingen gemensam nämnare. Alls. Och oförskämdheter tål jag inte.
Jodå - visst har de gemensamma nämnare. De ger båda tillfredställelse när det blir bra.
Ridningen både mer och långvarigare, bättre än sex helt enkelt.

Jodå - visst har de gemensamma nämnare. De ger båda tillfredställelse när det blir bra.
Ridningen både mer och långvarigare, bättre än sex helt enkelt.
Men nej. Sex går inte att jämföra med ridning, en chokladbit, en promenad, en färdigsnickrad grej, ett nystädat hus eller vad det än är som ger tillfredställelse annars. Sex är en biologisk grej som styrs av hormoner och det tänkta slutresultatet (ur biologisk synvinkel) är rent krasst fortplantning. Jag ser det som helt olika saker helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 032
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser