Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick frågan om jag har Facebook. Alltså ja, men jag ger inte ut den till män som bara sagt Hej.

I övrigt kan jag svara på meddelanden i stil med "Hej, hur är det?" om personen i övrigt har en intressant profil (samt lite beroende på humör). Ibland önskar jag att personen bara skrivit "Hej, hur är det?" eftersom personen har en intressant profil men jag är allergisk mot meddelanden i stil med "Hej snygging, vad gör en sötnos som du i helgen då?". Inser förövrigt att jag har en massa såna don'ts när folk skriver, å andra sidan hjälper det ju till att göra en första gallring. :)

1000 pers? Tjosan.... Några tusen personer finns nog inte i mina krokar.

Ja det stämmer nog. Jag satte på stopp uret och räknade hur många jag gick igenom. Tog 2.5 minut för 100. Av de tryckte jag like på tre :crazy: (Ungefär 90% av profilerna är från någon av de Asiatiska länderna och de attraheras jag väldigt sällan av :o de flesta är så spinkiga :o De resterande 10% finns det kanske en chans men det där ju inte alla som passar där heller, speciellt om det står mystiska grejer i profilen).

Du får komma på besök! Tinder besök :rofl:

Ja det stämmer nog. Jag satte på stopp uret och räknade hur många jag gick igenom. Tog 2.5 minut för 100. Av de tryckte jag like på tre :crazy: (Ungefär 90% av profilerna är från någon av de Asiatiska länderna och de attraheras jag väldigt sällan av :o de flesta är så spinkiga :o De resterande 10% finns det kanske en chans men det där ju inte alla som passar där heller, speciellt om det står mystiska grejer i profilen).

Du får komma på besök! Tinder besök :rofl:
Stoppur? Är det inbyggt i appen hur många man bläddrar igenom? Och tar den tiden också?

Har laddat hem Tinder på nytt för tidsfördriv och sorgebearbetning, men den buggar och bara söker och söker och söker och söker :banghead::banghead::meh:

09:07 Hej tjejen.. vill du ha besök av en äldre bestämd man när jag är på öyn?
09:09 Öppnade albumet
14:52 Lite nyfiken?
16:21 Nej tack
16:28 Man kan inte glädj alla .. Lycka till!

Alltså.. Jag är typ chockad! ^^

Min 71-årsgubbe är nu uppe i 15 meddelanden utan ett enda svar. Jag kan ju inte ens läsa dem eftersom jag inte tycker att det är lönt att betala för ett tidsfördriv så jag gick emot mina principer och gick på hans profil och om jag utgår från sättet han skriver så gissar jag att han har någon typ av utvecklingsstörning eller liknande vilket kanske kan förklara mängden meddelanden? Men sedan står det att han är egenföretagare och det känns som att det behövs en del för att kunna sköta ett eget företag?

Min 71-årsgubbe är nu uppe i 15 meddelanden utan ett enda svar. Jag kan ju inte ens läsa dem eftersom jag inte tycker att det är lönt att betala för ett tidsfördriv så jag gick emot mina principer och gick på hans profil och om jag utgår från sättet han skriver så gissar jag att han har någon typ av utvecklingsstörning eller liknande vilket kanske kan förklara mängden meddelanden? Men sedan står det att han är egenföretagare och det känns som att det behövs en del för att kunna sköta ett eget företag?

Att tälja trägrubbar, måla tavlor eller göra marmelad och sälja är att driva eget det med. Dvs alla egna företagare är inte "stora" eller erbjuder komplicerade tjänster. Och det är inte svårt alls att driva ett enklare eget företag.

Att tälja trägrubbar, måla tavlor eller göra marmelad och sälja är att driva eget det med. Dvs alla egna företagare är inte "stora" eller erbjuder komplicerade tjänster. Och det är inte svårt alls att driva ett enklare eget företag.
Jo, så kan det ju naturligtvis vara. Och kanske någon som hjälper till med bokföring och liknande.
Jag är så nyfiken på vad för skit han skriver i sina meddelanden! Men jag tänker inte betala en massa bara för att stilla min nyfikenhet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 035
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser