Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter trist om han bara vill ses om ni ska ha sex.Träffade en musklig militär i lördags förresten, skrev sen och frågade om han kanske ville ses igen..
"Visst kan vi träffas igen, men enbart om du avser genomföra samma aktiviteter som inatt"
![]()
Låter trist om han bara vill ses om ni ska ha sex.![]()
Träffade en musklig militär i lördags förresten, skrev sen och frågade om han kanske ville ses igen..
"Visst kan vi träffas igen, men enbart om du avser genomföra samma aktiviteter som inatt"
![]()
Klockrent ju! Rakt på sak, inga omskrivningar och inga falska förhoppningar.
...har han nån singelkompis tro?![]()
Beror ju helt på vad man söker
Jag till exempel söker inget seriöst förhållande, men gillar närhet och sex så det upplägg jag har passar mig fint. Vi ses, snackar, ser nån dokumentär och sexar men vi ses inte utanför just det, att det ska bli sex.
Kan inte tänka mig om att jag är ensam i att inte söka mer än så.
Fast ibland är det precis det man behöver. Just nu känner jag mig törstande på mänsklig närhet och skulle inte tacka nej till det upplägget.Låter trist om han bara vill ses om ni ska ha sex.![]()
Har fått mail från en som sitter i fängelse och söker en kvinna som kan komma och hälsa på honom i fängelset...
Du vet var han är i alla fall!Har fått mail från en som sitter i fängelse och söker en kvinna som kan komma och hälsa på honom i fängelset...
Du vet han är en fångstHar fått mail från en som sitter i fängelse och söker en kvinna som kan komma och hälsa på honom i fängelset...