Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en 30-åring som flörtar intensivt med mig. Han bor inte ens i Sverige utan i Italien.

Jag antar att jag ska bli smickrad men det känns lite hysteriskt.

En annan snubbe pratade jag lite löst (och inte helt seriöst) med om att träffas på en fika. Han tyckte envist att vi skulle ses hemma hos honom, men gav sedan med sig och föreslog McDonalds (kul fikaställe :up:) för att han bodde rätt nära. Andemeningen var att vi skulle ta en snabbis hemma hos honom efter, vilket jag tackade nej till. Får då ett "Gillar du inte sex?" och "Vi kan väl ses o kolla". Och jag skriver nej igen. Sedan blir det helt tyst i en vecka, då skickar han ett meddelande med sitt nummer (som jag inte svarar på). Tystnad i två veckor. Sedan denna konversationen:
Han: Du kom ju aldrig.
Jag: För att vi inte söker samma.
Han: Klart vi gör.
Jag: Jaha, vad söker vi då?
Han: Mys
Jag: Okej.
Han: Vill du? :)
Jag: Nej.
Han, dagen efter: Kan vi ses ikväll? :) :)
Jag: Nej, verkar onödigt.
Han: Varför det
Jag: För att vi inte söker samma.
Han: Det vet du ju inte
Jag: Jag vet vad jag söker och vad du säger att du söker.
Han: Jo men du kanske ändrar dig.
Jag: Nej.

Jag vet att jag kan blocka, men jag är sjukt nyfiken på hur många gånger han försöker innan han ger upp. :p

En annan började skriva till mig i påsk. Vi hade väl skrivit ett par meddelande var när han skickade "Saknar nån o må bra med .kramar o pussar önskas :)"
"Hur bor du?"
"Byta nummer?"
"Drömmen vore ett litet hus på landet med 2 stora garage.lite katter o hundar :)synd bara att allt blivit så dyrt :)"
Han skickar sitt telefonnummer och hoppas jag hör av mig.
"Får gå en ridkurs hos dig :)"

Jag känner mig nästan lite kvävd av hans framtidsplaner :o Och att han bara öser på med meddelande utan att ha fått svar. Plus att han har gillat min pres, men uppenbart inte läst och förstått den (för vi söker inte alls samma sak). Dessutom att han vill ha en ridkurs av mig :cautious: Jag vet inte hur seriöst det var menat, men jag får rätt ofta sådana kommentarer av män som vill lära sig rida (men absolut inte gå på ridskola), att "Men du har ju häst, du kan lära mig rida!" :meh:

Skaffade tinder igen men tycker det är så jobbigt att sitta och skriva.. eller så slutar dom svara efter några meddelanden.

Annars smsar jag lite med en kille jag träffade på krogen för 2 veckor sen. Träffar han nog igen när jag flyttat :)
Lite sporadisk messengerkontakt med en kille på jobbet också..

...och jag har en gång för alla konstaterat att dejten jag hade för två veckor sedan inte är nåt jag vill ha. Han är så jävla märklig. Efter att han en gång efteråt verkade purkna på nåt frågade "ska vi skita i det här" så kom vi till att vi håller kontakten, lär känna varandra bättre och träffas igen osv, så har han verkat mycket lugnare och bättre. Han har svarat på meddelanden, han har skrivit och varit sådär allmänt trevlig. Igår var han på middag med några gubbar, och de skulle ut senare. Innan midnatt fick jag meddelande av honom, typ "ojoj vad mycket det blev" (alkohol), men jag sov då redan. Jag var ut i förrgår och igår skickade han meddelande sen fm "bakis?" Idag skickade jag meddelade vid 12 "Alive and kicking" + lite till. Han läste genast, men svarade inte. I skrivande stund har jag fortfarande inte fått nåt svar.
Tidigare har jag sagt till honom att jag har lärt mig att det ska vara lätt. För en stund sedan skrev jag och påminde honom om det och meddelade också att det här inte längre känns lätt, för jag tycker bl.a att man svarar till den man säger sig tycka om (vilket han sagt) - det tar några sekunder. Skrev också att jag inte är arg, utan bara konstaterar. ...och hoppas han lever och har hälsan iaf, typ. Det läste han också...men svarade inte.
Kanske en fegis, kanske en släng av psykisk misshandel/övertag. Kanske...tja...men med säkerhet är han inget jag vill ha iaf.
Det ska, som sagt, vara lätt.

Låter trist om han bara vill ses om ni ska ha sex. :down:

Beror ju helt på vad man söker ;)

Jag till exempel söker inget seriöst förhållande, men gillar närhet och sex så det upplägg jag har passar mig fint. Vi ses, snackar, ser nån dokumentär och sexar men vi ses inte utanför just det, att det ska bli sex.

Kan inte tänka mig om att jag är ensam i att inte söka mer än så.

Beror ju helt på vad man söker ;)

Jag till exempel söker inget seriöst förhållande, men gillar närhet och sex så det upplägg jag har passar mig fint. Vi ses, snackar, ser nån dokumentär och sexar men vi ses inte utanför just det, att det ska bli sex.

Kan inte tänka mig om att jag är ensam i att inte söka mer än så.

Exakt så.. kravlöst och så förhoppningsvis sjukt bra sex :d

Jag tröttnade på det upplägget då vi enbart sågs för sex, han kom hit, vi hade sex och han åkte. Då var det bättre med en annan man även om det var helt lösa tyglar, vi träffades, umgicks, reste tillsammans ett par gånger och hade sex. Är det enbart sex tröttnar iaf jag snabbt.

Jag och spanjoren har överlevt hela fyra nätter ihop i hans lilla etta. Vi drack lite i lördags (blev lite fulla men inte redlösa) pratade mycket lyssnade på musik osv. Det känns bra mellan oss och det fysiska fungerar finfint om man säger så. Han har bra och dåliga sidor som alla andra. Men hur sjutton vet man om det är rätt så att säga? Minns att jag med exet också var lite "tveksam " i början. Eller i varje fall inte lika på. Jag överanalyserar gärna saker, men jag kanske bara ska ta det som det kommer och njuta av tillvaron.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 027
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser