Ironin för övrigt när jag sitter med kollegans Tinder - och jag själv dyker upp i flödet ;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är väl snarare varför han envisas med att stava en än?Han var seriös
Lite senare skickade han: "Vore himla kul o få rida nån dag ..än pålle på 170 i mankhöjd vore mys".
Jag tipsade om ridskola och turridning, men det nappade han inte på. Istället skriver han "Har inte du än stor häst o låna ut? Så rider du med än liten efter"
Var han fått för sig att jag har en stor häst som jag vill låna ut vettesjuttonKan dessutom inte låta bli att undra varför han vill att jag ska rida en liten häst just?
![]()
Ja, det har jag också undrat över. Ska nog fråga.Frågan är väl snarare varför han envisas med att stava en än?
Ironin för övrigt när jag sitter med kollegans Tinder - och jag själv dyker upp i flödet ;P
Swipeade du höger på dig själv?Har också suttit med en manlig bekants Tinder och ja, tyvärr är vi kvinns inte så mycket bättre...
Blev också inbjuden till en kaffe på besökstider! Fick nästan dåligt samvete, om han nu som han sa faktiskt verkligen hade tänkt styra upp sitt liv så har han jääääävligt mycket odds emot sig...
Haha. Nej jag svepte vänster direkt. Varvid kollegan som just då satt bredvid tyckte "Meh, men nej vad gör du!" Jag kvalade tydligen in för ett högersvep i kategorin "vill fika med". Å andra sidan gör alla som "ser snälla, stabila och roliga ut" det. Så jag sa att vi kunde fika utan att blanda in Tinder ,)
(Han är trevlig, rolig, vettig, ser bra ut osv. Men extremt nyseparerad, så ni behöver inte börja inbilla er nåt eller yla om nåt!)
Det var VÄLDIGT mycket tuttar, rumpor, plutande läppar och så vidare bland kvinnorna. Blev fan stereotypt tillslut och kvinnorna är inte ett smack bättre på att svara på meddelanden tydligen. Så so far verkar the other side som samma träsk fast annorlunda.
Jag har sett några män som också kör med duck-face.
Jag bläddrar vidare så fort det går.
En sån dejt hade jag också avbokat. En sån fråga är ju helt no-no när man inte känner varann alls och inte har indikerat att man kan tänka sig att hoppa i säng direkt med någon, vem som helst typ.Avbokade tinder dejten ikväll, känns inte rätt av någon anledning. Möjligtvis för att jag efter att ha gått med på dejten i princip får frågan "so what do you do when you are naked"Nu är jag ju inte särskilt bra på att gå på dejter och brukar bli stressad ändå men magkänslan kändes fel här och efter 32 år borde jag ju börja lyssna på den då den sällan har haft fel förut (det är ju bara jag som inte lyssnat
).
Dejten imorgon händer dock förhoppningsvis.
En karl som är för snygg för sitt eget bästa har också bokat in dejt i Maj när han kommer tillbaka
Den där Indiska karln vet jag inte när han kommer tillbaka, men han fick ju tydligen inte ett jobb i Måndags i alla fall så chansen är väl hög att han faktist kommer tillbaka någon gång.
Duck face och abs går bort.
Haha bara jag som gillar magrutor? Jag föredrar kanske en bild på inte bara magrutorna utan kanske mera random bild där magrutorna framgår.
Jag gillar det också men om snubben överdriver och spänner musklerna bara för att visa upp sig, känns det väl sådär. För mig indikerar det lågt självförtroende och det är inte vad jag är intresserad av.Haha bara jag som gillar magrutor? Jag föredrar kanske en bild på inte bara magrutorna utan kanske mera random bild där magrutorna framgår.
En sån dejt hade jag också avbokat. En sån fråga är ju helt no-no när man inte känner varann alls och inte har indikerat att man kan tänka sig att hoppa i säng direkt med någon, vem som helst typ.
Jag gillar det också men om snubben överdriver och spänner musklerna bara för att visa upp sig, känns det väl sådär. För mig indikerar det lågt självförtroende och det är inte vad jag är intresserad av.
För mig handlar det mest att de som bara har 4-5 bilder från gymmet som går bort. Alltså, det är väll bra att man har ett intresse och så, men när man "säljer sig själv" enbart på ens utseende och inget mer blir det lite platt.Haha bara jag som gillar magrutor? Jag föredrar kanske en bild på inte bara magrutorna utan kanske mera random bild där magrutorna framgår.
Så säger min sambo om sin tid på nätet också. Han var skild efter 23 års äktenskap och hade faktiskt noll koll och erfarenhet av dejting. Han blev väldigt förvånad över att så många kvinnor 40 + körde duck-face-varianten och skåda-in-i-djupa-urringningar. Och det här var ändå en sajt som marknadsför sig mot typ välutbildade/akademiker.