Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han var seriös :banghead:

Lite senare skickade han: "Vore himla kul o få rida nån dag ..än pålle på 170 i mankhöjd vore mys".
Jag tipsade om ridskola och turridning, men det nappade han inte på. Istället skriver han "Har inte du än stor häst o låna ut? Så rider du med än liten efter :)"

Var han fått för sig att jag har en stor häst som jag vill låna ut vettesjutton :cautious: Kan dessutom inte låta bli att undra varför han vill att jag ska rida en liten häst just? :meh:
Frågan är väl snarare varför han envisas med att stava en än?

Swipeade du höger på dig själv? :D Har också suttit med en manlig bekants Tinder och ja, tyvärr är vi kvinns inte så mycket bättre...

Haha. Nej jag svepte vänster direkt. Varvid kollegan som just då satt bredvid tyckte "Meh, men nej vad gör du!" Jag kvalade tydligen in för ett högersvep i kategorin "vill fika med". Å andra sidan gör alla som "ser snälla, stabila och roliga ut" det. Så jag sa att vi kunde fika utan att blanda in Tinder ,)

(Han är trevlig, rolig, vettig, ser bra ut osv. Men extremt nyseparerad, så ni behöver inte börja inbilla er nåt eller yla om nåt!)

Det var VÄLDIGT mycket tuttar, rumpor, plutande läppar och så vidare bland kvinnorna. Blev fan stereotypt tillslut och kvinnorna är inte ett smack bättre på att svara på meddelanden tydligen. Så so far verkar the other side som samma träsk fast annorlunda.

Alla pratar om förälskelse som härligt och positivt. För mig blir det nästan tvärtom. Det stör mig i min vanligtvis så välorganiserade vardag. Jag tappar fokus, svarar helt obegripligt på folks frågor osv.
Igår gav jag Vicks mat till Fille och tvärtom. Hängde sadlarna på fel plats.
Ställde Rubens mat i lådan och vågen i kylskåpet.
Vaknade innan klockan ringde idag och var glad.
Jag ska vara trött och sur på morgonen :meh:

Haha. Nej jag svepte vänster direkt. Varvid kollegan som just då satt bredvid tyckte "Meh, men nej vad gör du!" Jag kvalade tydligen in för ett högersvep i kategorin "vill fika med". Å andra sidan gör alla som "ser snälla, stabila och roliga ut" det. Så jag sa att vi kunde fika utan att blanda in Tinder ,)

(Han är trevlig, rolig, vettig, ser bra ut osv. Men extremt nyseparerad, så ni behöver inte börja inbilla er nåt eller yla om nåt!)

Det var VÄLDIGT mycket tuttar, rumpor, plutande läppar och så vidare bland kvinnorna. Blev fan stereotypt tillslut och kvinnorna är inte ett smack bättre på att svara på meddelanden tydligen. Så so far verkar the other side som samma träsk fast annorlunda.

Så säger min sambo om sin tid på nätet också. Han var skild efter 23 års äktenskap och hade faktiskt noll koll och erfarenhet av dejting. Han blev väldigt förvånad över att så många kvinnor 40 + körde duck-face-varianten och skåda-in-i-djupa-urringningar. Och det här var ändå en sajt som marknadsför sig mot typ välutbildade/akademiker.

Avbokade tinder dejten ikväll, känns inte rätt av någon anledning. Möjligtvis för att jag efter att ha gått med på dejten i princip får frågan "so what do you do when you are naked" :meh: Nu är jag ju inte särskilt bra på att gå på dejter och brukar bli stressad ändå men magkänslan kändes fel här och efter 32 år borde jag ju börja lyssna på den då den sällan har haft fel förut (det är ju bara jag som inte lyssnat :confused:).

Dejten imorgon händer dock förhoppningsvis.

En karl som är för snygg för sitt eget bästa har också bokat in dejt i Maj när han kommer tillbaka :angel:

Den där Indiska karln vet jag inte när han kommer tillbaka, men han fick ju tydligen inte ett jobb i Måndags i alla fall så chansen är väl hög att han faktist kommer tillbaka någon gång.

Avbokade tinder dejten ikväll, känns inte rätt av någon anledning. Möjligtvis för att jag efter att ha gått med på dejten i princip får frågan "so what do you do when you are naked" :meh: Nu är jag ju inte särskilt bra på att gå på dejter och brukar bli stressad ändå men magkänslan kändes fel här och efter 32 år borde jag ju börja lyssna på den då den sällan har haft fel förut (det är ju bara jag som inte lyssnat :confused:).

Dejten imorgon händer dock förhoppningsvis.

En karl som är för snygg för sitt eget bästa har också bokat in dejt i Maj när han kommer tillbaka :angel:

Den där Indiska karln vet jag inte när han kommer tillbaka, men han fick ju tydligen inte ett jobb i Måndags i alla fall så chansen är väl hög att han faktist kommer tillbaka någon gång.
En sån dejt hade jag också avbokat. En sån fråga är ju helt no-no när man inte känner varann alls och inte har indikerat att man kan tänka sig att hoppa i säng direkt med någon, vem som helst typ.

Haha bara jag som gillar magrutor? Jag föredrar kanske en bild på inte bara magrutorna utan kanske mera random bild där magrutorna framgår.
Jag gillar det också men om snubben överdriver och spänner musklerna bara för att visa upp sig, känns det väl sådär. För mig indikerar det lågt självförtroende och det är inte vad jag är intresserad av.

En sån dejt hade jag också avbokat. En sån fråga är ju helt no-no när man inte känner varann alls och inte har indikerat att man kan tänka sig att hoppa i säng direkt med någon, vem som helst typ.

Nej alltså, men det tog en stund innan jag reagerade på vad fan han hade skrivit. Får nog hålla lite bättre kolla på mig själv och hur jag reagerar så att jag tar det lite snabbare.

(vet inte om det hängde ihop med att exet skrivit precis innan och hans diskussioner är allt annat än rumsrena för det mesta, men vi har ju känt varenda ett bra tag så då känns det bekvämt).

Jag gillar det också men om snubben överdriver och spänner musklerna bara för att visa upp sig, känns det väl sådär. För mig indikerar det lågt självförtroende och det är inte vad jag är intresserad av.

Precis, sen vill jag ju ha någon som är aktiv då jag själv måste hålla igång så att personen är vältränad och sportig eller tycker om att vandra i berg osv är ju precis vad jag egentligen är efter om det ska vara mer seriöst.

Känns som att det funkar bättre med mig och motiverar mig även om personen kanske inte gör samma saker.

Haha bara jag som gillar magrutor? Jag föredrar kanske en bild på inte bara magrutorna utan kanske mera random bild där magrutorna framgår.
För mig handlar det mest att de som bara har 4-5 bilder från gymmet som går bort. Alltså, det är väll bra att man har ett intresse och så, men när man "säljer sig själv" enbart på ens utseende och inget mer blir det lite platt.

Så säger min sambo om sin tid på nätet också. Han var skild efter 23 års äktenskap och hade faktiskt noll koll och erfarenhet av dejting. Han blev väldigt förvånad över att så många kvinnor 40 + körde duck-face-varianten och skåda-in-i-djupa-urringningar. Och det här var ändå en sajt som marknadsför sig mot typ välutbildade/akademiker.

När jag får höra det här inser jag att jag har väldigt normala bilder! hahaha

Perfekt, då kan ju undvika alla karlar som vill ha duck face tjejer som visar boobsen.

P.S. det är möjligt att jag hörde fel, men igår på dansen är jag rätt säker på att den ena fransmannen vid ett tillfälle sa "now it becomes obvious that you have bigger hills". Komiskt för det verkade inte sexuellt anspelat utan mer som att han tyckte att det var ett seriöst problem för att de kommer i vägen ibland (för de gör dem) :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 021
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser