Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha. Nej jag svepte vänster direkt. Varvid kollegan som just då satt bredvid tyckte "Meh, men nej vad gör du!" Jag kvalade tydligen in för ett högersvep i kategorin "vill fika med". Å andra sidan gör alla som "ser snälla, stabila och roliga ut" det. Så jag sa att vi kunde fika utan att blanda in Tinder ,)

(Han är trevlig, rolig, vettig, ser bra ut osv. Men extremt nyseparerad, så ni behöver inte börja inbilla er nåt eller yla om nåt!)

Det var VÄLDIGT mycket tuttar, rumpor, plutande läppar och så vidare bland kvinnorna. Blev fan stereotypt tillslut och kvinnorna är inte ett smack bättre på att svara på meddelanden tydligen. Så so far verkar the other side som samma träsk fast annorlunda.
Sitter uniformen fel på han?

Precis, sen vill jag ju ha någon som är aktiv då jag själv måste hålla igång så att personen är vältränad och sportig eller tycker om att vandra i berg osv är ju precis vad jag egentligen är efter om det ska vara mer seriöst.

Känns som att det funkar bättre med mig och motiverar mig även om personen kanske inte gör samma saker.
Jag håller med. Karln ska ju orka hänga med på fysiska aktiviteter. Då är jag ändå inte särskilt extrem men de ska helt klart klara av mer än bara promenad mellan bilen och huset. Sen så kommer jag inte ifrån att jag tycker alltför feta män är osexiga. Det bara funkar inte.

Får verkligen inte vidare ofta matchar på Tinder, men började prata med en kille förra veckan. Sen visade det sig att han oroade sig för att hästar var dyra... :banghead: (inte hans problem). Och sen kom kommentaren: Jag vill verkligen ha en flickvän. Och senare på natten, utan att jag svarat: Puss.. :wtf:

Nä, han får leta vidare...

Får verkligen inte vidare ofta matchar på Tinder, men började prata med en kille förra veckan. Sen visade det sig att han oroade sig för att hästar var dyra... :banghead: (inte hans problem). Och sen kom kommentaren: Jag vill verkligen ha en flickvän. Och senare på natten, utan att jag svarat: Puss.. :wtf:

Nä, han får leta vidare...
Han svarade ju i alla fall. Hittills är det ingen som svarat mig. Men då slipper jag å andra sidan slösa tid på mähän.

Sitter uniformen fel på han?

Kan du förklara din kommentar? Jag förstår nämligen inte :confused:

Jag behöver nog också en förklaring? Nog för att jag är svag för uniformer och det är allmänt känt. Men som jag skrev var det en kollega och vi arbetar dels inte i uniform, dels tycker jag det var en kommentar som höll en låg nivå och antyder en extrem ytlighet som då tillskrivs mig? Men antagligen var det väl ett plumpt försök att vara rolig?

Jag behöver nog också en förklaring? Nog för att jag är svag för uniformer och det är allmänt känt. Men som jag skrev var det en kollega och vi arbetar dels inte i uniform, dels tycker jag det var en kommentar som höll en låg nivå och antyder en extrem ytlighet som då tillskrivs mig? Men antagligen var det väl ett plumpt försök att vara rolig?
Jojo - var någon antydan till nån historisk diskussion för länge sen. Hade du inte skrivit att det var kollega mm så hade det varit för allvarligt för att skämta om, då hade det varit plumt tycker jag.

Alltså varför ska det vara så svårt att hitta någon man matchar med i sängen?!

Antingen är de för vanilj och ger inte ett knyst ifrån sig (inte ens när de kommer!) eller så går de igång på att kalla en slampa.

Sedan (trist nog) är storleken väldigt viktig för mig. De senaste har varit extremt korta eller smala och då känner jag nada. Sedan tycker jag om oralsex, men det verkar vara få killar som gillar att slicka. De gör det av ren plikt och då är det absolut inte skönt.

Och tänk om jag letade seriöst, då ska ju allt annat klaffa PLUS sexet. Känns helt osannolikt att det någonsin kommer hända.

Idag dök det upp en snygg man på jobbet. Eller ja, han var nog egentligen inte snygg, men attraktiv på något vis och väldigt trevlig. Det var nääästan så att jag hade kunnat fråga honom om att gå på dejt någon gång :p Troligen kommer han tillbaka vid något senare tillfälle. Frågan är om jag ska vänta på det eller försöka leta upp honom på nätet nu. Jag blir ju nyfiken på vad han var för typ...

"Sexuellt dominant" som verkar så viktigt att skriva. Vad betyder det? Att de vill kedja fast en i sängen eller att de gillar att "ge"...eller vad?

"Sexuellt dominant" som verkar så viktigt att skriva. Vad betyder det? Att de vill kedja fast en i sängen eller att de gillar att "ge"...eller vad?
Det lär väl bero mycket på personens egen tolkning av begreppet.
Jag skulle vilja säga att det innebär just dominans, typ bdsm, men kan rent krasst konstatera att mäns tolkning av dominans kan vara jävligt bristfällig ibland :meh:

Idag dök det upp en snygg man på jobbet. Eller ja, han var nog egentligen inte snygg, men attraktiv på något vis och väldigt trevlig. Det var nääästan så att jag hade kunnat fråga honom om att gå på dejt någon gång :p Troligen kommer han tillbaka vid något senare tillfälle. Frågan är om jag ska vänta på det eller försöka leta upp honom på nätet nu. Jag blir ju nyfiken på vad han var för typ...

Hahaha när jag var och fältjobbade sist så kom jag tillbaka till mitt "dorm" på mitt guesthouse efter flera dagar ute i regnskogen och när jag klev in genom dörren så låg det en i mitt tycke skitsnygg karl i den ena sängen :eek::eek::eek::eek: (jag gömde mig snabbt i duschen). Sen insåg jag att anledningen till att han hamnade i kategorin "snygg" var för att han var västerländsk och inte skitful :o Ens standard blir lite mysko när man typ aldrig ser någon (det visade sig dock att han var riktigt trevlig!)

Det lär väl bero mycket på personens egen tolkning av begreppet.
Jag skulle vilja säga att det innebär just dominans, typ bdsm, men kan rent krasst konstatera att mäns tolkning av dominans kan vara jävligt bristfällig ibland :meh:

Jag ser många profil bilder från 50 shades of grey :meh: (dvs, ingen bild på personen i fråga. Tydligen ska jag bli imponerad av att någon har lyckats genomlida en bok med snordålig grammatisk engelska utan att dö av skratt).

Det finns så många snygga tjejer runt om i kvarteret så man måste låta bli att stirra.
Måste nog låsa in mig,
Eller har jag stått i hangaren för länge. troligen det.

• Gilla
Reactions: ptr
Det finns så många snygga tjejer runt om i kvarteret så man måste låta bli att stirra.
Måste nog låsa in mig,
Eller har jag stått i hangaren för länge. troligen det.

Det där hände mig en gång när jag anlände på flygplatsen i Helsinki (efter 11 månader i Asien). De var ju överallt :eek: ALLA karlar jag såg var skitsnygga.

Skickade snabbt meddelande till en vän om att hon behövde boka en biljett dit och sen bara hänga på flygplatsen.

Det där hände mig en gång när jag anlände på flygplatsen i Helsinki (efter 11 månader i Asien). De var ju överallt :eek: ALLA karlar jag såg var skitsnygga.

Skickade snabbt meddelande till en vän om att hon behövde boka en biljett dit och sen bara hänga på flygplatsen.
Jag har stått i hangaren 2 år nu! Och har gjort några smått komiska försök att dejta, Jag pratar med en tjej och allt startar. PANG så rusar pulsen. Men ändå gör jag inga närmanden. Har en hög blyg hetes tröskel att jobba över.

Dessutom att han vill ha en ridkurs av mig :cautious: Jag vet inte hur seriöst det var menat, men jag får rätt ofta sådana kommentarer av män som vill lära sig rida (men absolut inte gå på ridskola), att "Men du har ju häst, du kan lära mig rida!"

Jag skrev med en som ville att vi skulle åka skidor så han fick ge mig tekniktips. Nu handlade det visserligen om längdskidor så det är väldigt troligt att han är duktigare än mig, men jag hade inte skrivit ett ord om min nivå så jag blev så irriterad på att han tyckte att han skulle lära mig. Det var så överlägset skrivet. Enligt egen utsago var han etablerad elitskidåkare, grejen är att jag har ganska bra koll på både yttersta eliten och några snäpp under och kunde inte låta bli att jämföra och det finns ingen som stämmer med informationen hade hade uppgett. Så egenutnämnd elitskidåkare verkar stämma bättre. Sen fattar jag inte varför en elitåkare skulle vilja ge mig skidlektioner gratis bara sådär, för han kan väl inte mena att jag ska betala med sex :angel: :meh:.

Jag har stått i hangaren 2 år nu! Och har gjort några smått komiska försök att dejta, Jag pratar med en tjej och allt startar. PANG så rusar pulsen. Men ändå gör jag inga närmanden. Har en hög blyg hetes tröskel att jobba över.
Säg som det är. Du är kåt helt enkelt. Jag har svårt att tro att man kan bli kär så där hux flux.

Jag har varit singel i 3½-4 år nu, men är fortfarande inte helt övertygad om att det här med en relation är min grej. Så det här med att hänga på dejtingsidor är bara en månad gammalt. Erfarenheten hittills är att världen är full med mähän som bara har allmänna intressen, typ umgås med vänner, äta god mat eller se på film. Gääääsp. En person blev jag tänd på för han var snygg men i övrigt vara han som valium så det gick över. Sen var det en jag blev intresserad av för att han hade en intressant profil som jag tyckte matchade väldigt bra med mig. Jag skrev till honom men fick inget svar. Nähä. Nästa. Jag har snackat med lite andra också för att de visat intresse, men inget jag själv är seriöst intresserad av.

Det finns en hel del folk som ser bra ut, men oftast blir jag rätt uttråkad av deras profiler. De saknar substans. Jag har dissat en och annan snygging på tinder också, bara för att de inte haft ett endaste ord att säga om sig själva. Det är ju bara som ett tomt skal då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 019
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser