Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, det kan säkert stämma, och det är trist. Trots att jag har världens tråkigaste profil just nu (förutom några bilder) så får jag ändå massor av meddelanden, men det är ytterst få som är intressanta att prata med.
Hade jag varit singel och du inte haft barn så hade du nog kunnat vara intressant för mig av vad jag har läst här. Du verkar vara snäll, trevlig och lätt att prata med
Tack det var snällt.

Suck åter igen, vad gör alla vältränade, supertrevliga män med kvinnor som bara sitter hemma i soffan och inte rör på sig alls. Jag blir helt matt....

Jag ser många profil bilder från 50 shades of grey :meh: (dvs, ingen bild på personen i fråga. Tydligen ska jag bli imponerad av att någon har lyckats genomlida en bok med snordålig grammatisk engelska utan att dö av skratt).
Haha ja men gud, likadant med nick i olika varianter innehållande just Mr Grey. Själv dissar jag varenda jävel, för ser man den där karaktären som nånting positivt så är det fan nånting som inte står rätt till :cautious:

Jag har svårt att använda ett sådant ord bruk men ja. Jag finner att många är som kaffe filter tunna och fulla av hål och dåligt med substans. Jag kanske inte alltid är den roligaste typen. Definitivt inte den snyggaste. Men jag vet inte hur mycke man vågar skriva om sina intressen. Man kan höra hur tjejerna drar sig bakåt när man förklarar. Jo jag tittar på tusentals gryniga bilder för att leta efter vatten på Ceres, Eller dessa diagram ger tolkar jag så att vi kan hitta planeter runt stjärnan X 350 ljusår bort. Käns inte som att man går ut med den informationen direkt.
Eller så är du öppen och ärlig med det och hittar en partner som tycker om dig som den du är :up:

Själv pratade jag en del med en potentiell kk. Av någon anledning kom vi in på diverse rymdgrejer och han visade sig vara rymdnörd. Herreguuuud vad glad jag blev! Nu har jag ett visst rymdintresse själv också men även om det vore något i mina ögon helt ointressant så är kontentan ändå att där fanns en substans liksom, nånting innanför pannbenet. Kan inte påstå att jag blev mindre intresserad av karln om man säger så :D

Suck åter igen, vad gör alla vältränade, supertrevliga män med kvinnor som bara sitter hemma i soffan och inte rör på sig alls. Jag blir helt matt....
Du är medveten om att man kan falla för någon som inte är en kopia av sig själv va?

Absolut men det innebär inte att jag inte blir lika sjukt less på dessa, som jag blir på alla idiotmail från män som bara vill ha sex t.ex. Eller snarare ännu mer för jag ser detta sjukt ofta.

Absolut men det innebär inte att jag inte blir lika sjukt less på dessa, som jag blir på alla idiotmail från män som bara vill ha sex t.ex. Eller snarare ännu mer för jag ser detta sjukt ofta.

Och jag som medelålders kvinna som iofs är i god form, men långt ifrån tight och vältränad uppskattar verkligen att så många vältränade, snygga män :d föredrar en kvinnokropp med lite hull på, helt oavsett de söker en kk eller något mer :up:

Om de inte gjorde det, skulle det ju vara helt hopplöst för mig att hitta någon som jag är attraherad av och som vill ha just mig liksom :D

Eller så är du öppen och ärlig med det och hittar en partner som tycker om dig som den du är :up:

Själv pratade jag en del med en potentiell kk. Av någon anledning kom vi in på diverse rymdgrejer och han visade sig vara rymdnörd. Herreguuuud vad glad jag blev! Nu har jag ett visst rymdintresse själv också men även om det vore något i mina ögon helt ointressant så är kontentan ändå att där fanns en substans liksom, nånting innanför pannbenet. Kan inte påstå att jag blev mindre intresserad av karln om man säger så :D

Jag försöker vara öppen i alla lägen. och nu öppnade jag i kväll lite mer på luckan. vi får se om det ger utdelning.
Ang, KK. Ärligt talat jag vet inte om jag kan hantera det. Om jag kan koppla loss känslan med akten om jag kan förklara mig tydligare.
Jag brukar inte öppna burken med mitt rymdintresse fullt ut för folk, Det kanin hålet är djupt!
Det som följer kan uppfattas som skryt för att jag är fruktansvärt stolt över detta. Läs inte vidare om ni tar illa upp.
Men jag har blivit bjuden till Keck observatoriet, blivit intervjuad av Discovery Chanel. Pratat med Bill Nye och blev heders medlem i AAVSO. Ingick i Cosmo quest teamet under tre år. (förlåt ville inte skryta men lite i alla fall).

Jag försöker vara öppen i alla lägen. och nu öppnade jag i kväll lite mer på luckan. vi får se om det ger utdelning.
Ang, KK. Ärligt talat jag vet inte om jag kan hantera det. Om jag kan koppla loss känslan med akten om jag kan förklara mig tydligare.
Jag brukar inte öppna burken med mitt rymdintresse fullt ut för folk, Det kanin hålet är djupt!
Det som följer kan uppfattas som skryt för att jag är fruktansvärt stolt över detta. Läs inte vidare om ni tar illa upp.
Men jag har blivit bjuden till Keck observatoriet, blivit intervjuad av Discovery Chanel. Pratat med Bill Nye och blev heders medlem i AAVSO. Ingick i Cosmo quest teamet under tre år. (förlåt ville inte skryta men lite i alla fall).
KK är inte för alla helt enkelt :)

Also, skryt på. Jag är mäkta avis :D

Äsch, lite får man skryta. Fast det där var väl inte skryt, det var väl fakta? ;)

Fast att ha en kk innebär ju inte att man har känslolöst sex. Sånt är ju värdelöst, så man bör ju gilla personen på något vis, klicka på personligt plan, känna attraktion osv, men att gilla någon är ju inte samma som att vara kär, att älska någon.

Fast att ha en kk innebär ju inte att man har känslolöst sex. Sånt är ju värdelöst, så man bör ju gilla personen på något vis, klicka på personligt plan, känna attraktion osv, men att gilla någon är ju inte samma som att vara kär, att älska någon.
Hjälp! nej jag håller mig borta från KK för till fället. Om det känns rätt kanske i framtiden men inte nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
107 988
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser