Säg som det är. Du är kåt helt enkelt. Jag har svårt att tro att man kan bli kär så där hux flux.
Jag har varit singel i 3½-4 år nu, men är fortfarande inte helt övertygad om att det här med en relation är min grej. Så det här med att hänga på dejtingsidor är bara en månad gammalt. Erfarenheten hittills är att världen är full med mähän som bara har allmänna intressen, typ umgås med vänner, äta god mat eller se på film. Gääääsp. En person blev jag tänd på för han var snygg men i övrigt vara han som valium så det gick över. Sen var det en jag blev intresserad av för att han hade en intressant profil som jag tyckte matchade väldigt bra med mig. Jag skrev till honom men fick inget svar. Nähä. Nästa. Jag har snackat med lite andra också för att de visat intresse, men inget jag själv är seriöst intresserad av.
Det finns en hel del folk som ser bra ut, men oftast blir jag rätt uttråkad av deras profiler. De saknar substans. Jag har dissat en och annan snygging på tinder också, bara för att de inte haft ett endaste ord att säga om sig själva. Det är ju bara som ett tomt skal då.
Jag har svårt att använda ett sådant ord bruk men ja. Jag finner att många är som kaffe filter tunna och fulla av hål och dåligt med substans. Jag kanske inte alltid är den roligaste typen. Definitivt inte den snyggaste. Men jag vet inte hur mycke man vågar skriva om sina intressen. Man kan höra hur tjejerna drar sig bakåt när man förklarar. Jo jag tittar på tusentals gryniga bilder för att leta efter vatten på Ceres, Eller dessa diagram ger tolkar jag så att vi kan hitta planeter runt stjärnan X 350 ljusår bort. Käns inte som att man går ut med den informationen direkt.
Senast ändrad: