Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag skulle inte slanta upp för vip det är det inte värt.
Precis min tanke. Och vad ska man då med sajten till?

Nu kollade jag hur man kunde gå tillväga för att radera sin profil men det verkar inte gå? Och jäkla surt att man måste skriva till supporten för att få svar på det. De har ju ingen FAQ heller.

Precis min tanke. Och vad ska man då med sajten till?

Nu kollade jag hur man kunde gå tillväga för att radera sin profil men det verkar inte gå? Och jäkla surt att man måste skriva till supporten för att få svar på det. De har ju ingen FAQ heller.
Under inställningar fins rubriken radera profil.

Förresten hur funkar de här "Common connections" är det någon som vet?

En del dyker ju upp med helt mysko personer :crazy:

Jag vill definitivt inte ha mitt privatliv inblandat med en del av personerna jag jobbar med t.ex. men förstår inte hur det där kommer upp, för det är ju inte vänner på Facebook t.ex.

Om det står en etta vid personerna så har ni de personerna gemensamma som bekanta på fb. Står det en tvåa så är det ett led till emellan :)

Kanske kan det vara att de har en för luddig profil och att du inte är mer specifik med vad du är ute efter. Då blir det ju mycket att "ja, han kanske duger". Jag hittar väldigt få som jag faktiskt finner intressanta på riktigt och hittills har ingen varit i närheten. När man läser en del profiler kan jag ju tänka att den personen verkar trevlig och så, men är den personen något för mig? Ingen aning faktiskt. Och är man då inte så intresserad av att träffa en massa folk på så lösa boliner så är det väl inte så kul.
Fast jag tror inte att det spelar någon roll hur specifik profil de eller jag har, det ger ju bara en första indikation (tillsammans med bilderna) på hur personen är. Jag gillar att snacka lite, känna av och föra ett samtal lite fram och tillbaka innan jag träffar personen, eller ens kan göra en bedömning av denne.
Jag kommer tyvärr ha svårt att vilja träffa folk efter ett "tja, hur är läget, vill du ses över en öl"-samtal på typ två dagar.

Cigg är så jävla svårt tycker jag. En snubbe som inte stinker rök jämt har jag ärligt talat inga problem med och jag skulle nog ha svårt att dissa för en sån sak. Är jag kär så är jag kär, liksom.

Men sen umgås jag med mamma. Det ska tändas en cigg så fort hon ska upp på cykeln och åker vi iväg så ska det rökas hela jävla tiden. Det ska letas rökrutor så fort man kliver av ett tåg och man måste gå ut i tid och otid och man måste si och måste så, det blir så jävla mycket anpassning efter en sketen cigarett. Var på Gröna Lund i somras och spenderade väl typ halva tiden i rökrutan :down: Blir jag irriterad? Ja. Vill jag ha en karl som kräver samma anpassning och tålamod? Nej. Är mina känslor ett enda dugg rationella? Lol :meh:

Alltså det är stor chans att man får tinder skadade fingrar.

Förresten förstod jag inte om en person hade frågat mig en fråga och höll på att svara, sen insåg jag att det nog var tinder som hade föreslagit en fråga :rofl: Lyckades därmed undvika ett sjukt pinsamt svar på en fråga som personen inte ens hade ställt :rofl:

Fast jag tror inte att det spelar någon roll hur specifik profil de eller jag har, det ger ju bara en första indikation (tillsammans med bilderna) på hur personen är. Jag gillar att snacka lite, känna av och föra ett samtal lite fram och tillbaka innan jag träffar personen, eller ens kan göra en bedömning av denne.
Jag kommer tyvärr ha svårt att vilja träffa folk efter ett "tja, hur är läget, vill du ses över en öl"-samtal på typ två dagar.
Som sagt så är det ytterst ovanligt att folk skriver riktigt bra profilinformation. Få människor har så god självkännedom så de kan beskriva sig själva, sina egenskaper, sina intressen, vad de vill och vad de söker.

En person som bara harklar ur sig "tja, hur är läget? Ska vi ses?" är en total turn off för mig. Det är helt ointressant med någon som inte har mer än så att komma med. Jag nobbar direkt faktiskt eftersom jag vill att det ska vara substans i folk. Det finns ingen potential för något. Undantaget skulle möjligen vara om personen är riktigt jäkla snygg och jag vill ha ögongodis :angel:.

Jag tror inte att det här tindrandet är bra för mig. Jag blir lite obsessed och vill komma till slutet :o Typ som på en kortlek.
Tja, jag kan i alla fall inte kolla för ofta för ibland när jag startar upp så finns inga personer alls i min närhet, ibland finns det kanske 2 eller 3. Det var mer i början faktiskt. Ju längre jag väntar med att kolla desto fler dyker det upp verkar det som. Lite segt faktiskt. Och av de få gånger jag fått till en match så är det aldrig någon som svarat när jag tagit kontakt. Zzznark.

"Hej tjejen.. vill du ha besök av en äldre bestämd man när jag är på öyn" :yuck:
Tja, jag kan i alla fall inte kolla för ofta för ibland när jag startar upp så finns inga personer alls i min närhet, ibland finns det kanske 2 eller 3. Det var mer i början faktiskt. Ju längre jag väntar med att kolla desto fler dyker det upp verkar det som. Lite segt faktiskt. Och av de få gånger jag fått till en match så är det aldrig någon som svarat när jag tagit kontakt. Zzznark.

Alltså, de tär ju sjukt många här men majoriteten går ju bort tyvärr. Har sett två personer jag känner också, en som jag jobbar med och en vän till en vän som är en riktigt playboy :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Svar
1 045
· Visningar
108 041
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser