Du verkar ju gå från 0 till 100 rätt så fort så...Jag är glad om jag kan hålla mig en 5 minuter om det är en tjej jag gillar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar ju gå från 0 till 100 rätt så fort så...Jag är glad om jag kan hålla mig en 5 minuter om det är en tjej jag gillar.
Posera inte om du inte kan leverera ett glatt flin eller milt leende och inte har möjlighet att ta en hel serie tills det blir bra. Ett neutralt ansiktsuttryck kan också fungera (och jag personligen gillar ofta dessa bäst för de ser inte tillgjorda ut). Det som inte fungerar är om man ser ut som en surkart eller som om man har en dålig dag och deppar.
precisdet är ju därför det blir jobbigt när man alltid är den bakom kameran och när man väl ber någon att ta kort så händer det inte (jag vill ju egentligen ha kort från när jag jobbar t.ex. för webb sidan och de tas bäst om folk tar dem när man håller istället för att man poserar). Hittade några men nu verkar tinder t foton från Facebook så nu kan jag inte använda de jag vill ändå
![]()
Du bestämmer själv om du vill skriva en kort presentation eller ej
Ja jo men självfallet, det vill jag inte förminska! Men om man ser till Tinder så är det i _ytterst_ få fall jag trycker "ja" på folk med bild utan profil medan det är texten som väger in mycket om det är så att jag inte riktigt vet om jag ska klicka ja eller nej. Kanske blev lite mer förståeligt vad jag menade nu?Det där har jag alltid tagit som struntprat. Jag har full förståelse för att man i dejtingsammanhang vill veta hur personen man pratar med ser ut men att det är för att "se vem man pratar med", känns tveksamt.
Ja jag är väldigt överladdad men jag försöker dämpa mig. Men jag fick vingar och jag anväder dom. Men just nu så liger jag i hangaren och tänker på livet, universum och allt. Jag är så ovan att bli uppmärksamad av tjejer så det får mig att rusa motorn.Du verkar ju gå från 0 till 100 rätt så fort så...![]()
När du klickat på elden så får du upp tillgängliga profiler utifrån det du söker. Sen är det bara att swipa påok man trycker på elden. Nu då?
Ska man ha den på hela tiden? Känner mig helt lost
När du klickat på elden så får du upp tillgängliga profiler utifrån det du söker. Sen är det bara att swipa på![]()
För att de inte är riktigt intressanta?Har en dejt inplanerad till nästa vecka och en annan veckan därpå. Borde vara glad men känner mig mest ganska likgiltig. När jag inte har kontakt med någon känner jag mig typ värdelös och nu när jag ska träffa folk tycker jag att det är jobbigt. Why hjärnan, why?!![]()
Det kan säkert vara en bidragande orsak, men jag tror inte att någon någonsin kommer vara tillräckligt intressant innan de vill ses. Jag vill egentligen prata ganska länge innan jag träffar någon, innan jag överhuvudtaget kan finna någon intressant, men tyvärr är det många som inte har "lust att snacka hur länge som helst, trevligare att ses".För att de inte är riktigt intressanta?
Kanske kan det vara att de har en för luddig profil och att du inte är mer specifik med vad du är ute efter. Då blir det ju mycket att "ja, han kanske duger". Jag hittar väldigt få som jag faktiskt finner intressanta på riktigt och hittills har ingen varit i närheten. När man läser en del profiler kan jag ju tänka att den personen verkar trevlig och så, men är den personen något för mig? Ingen aning faktiskt. Och är man då inte så intresserad av att träffa en massa folk på så lösa boliner så är det väl inte så kul.Det kan säkert vara en bidragande orsak, men jag tror inte att någon någonsin kommer vara tillräckligt intressant innan de vill ses. Jag vill egentligen prata ganska länge innan jag träffar någon, innan jag överhuvudtaget kan finna någon intressant, men tyvärr är det många som inte har "lust att snacka hur länge som helst, trevligare att ses".