Höstföräldrar 2025

MML

Trådstartare
Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi blir några stycken som kan dela den här resan tillsammans här!

Jag väntar tvillingar, BF i slutet på september men vad jag har förstått är sannolikheten stor att det blir lite tidigare än så. Höstbebisar hoppas jag att de blir, i alla fall :)

Jag börjar väl för mig själv här, så hoppas jag att jag får sällskap snart!

Jag mår inget vidare i dag, så jag halvligger i soffan och läser vad jag kommer över. Det är så fascinerande hur otroligt fort fostren utvecklas nu! De är små människoliknande jellybeans som för fullt håller på att skapa kroppsdelar, ansikten och organ :love: Under tiden sitter jag här och liksom bara låter dem göra jobbet :D

Graviditeten ska vara 16 % avklarad nu, säger en app. Tvillingar föds ju ofta lite tidigt, så sannolikt har jag ännu mindre än 84% kvar av graviditeten. Det känns helt overkligt - jag har ju knappt tagit in att jag alls är gravid ännu!

Du kan få sällskap! Det är ju väldigt tidigt för mig än, enligt appen v. 5 (4+4). Men jag vill tro att detta kommer gå bra och att vi får träffa pyret i mitten av oktober! ❤️

• Hjärta
Reactions: MML
Du kan få sällskap! Det är ju väldigt tidigt för mig än, enligt appen v. 5 (4+4). Men jag vill tro att detta kommer gå bra och att vi får träffa pyret i mitten av oktober! ❤️

Jag håller tummarna för att allt går bra för dig!

Har du barn sedan tidigare, eller är det ditt första?

Så mysigt med så tätt mellan barnen! :love:

Här blir det verkligen tvärt om - dottern är född 2006 :D

Jo jag förstod i den andra tråden att du har en äldre dotter sedan innan och att du nu väntar twins! Roligt 😊

Jag har faktiskt just en 18 år äldre syster. Numer ses vi inte längre på grund av vissa omständigheter, men när jag var liten vet jag att hon älskade att vara barnvakt. Sov ganska ofta hos henne och det är genom henne som jag började rida.

Var en fin relation så länge den fungerade!

Vi hade väl egentligen tänkt vänta till våren eller sommaren med att försöka igen, men strax fyller jag 39 år.. Så vi sa att äh, med tanke på att det tog 8 försök att få till dottern kan vi väl testa - lär väl inte hända något ändå. Men hoppsan vad det gick undan denna gång 😎

Jo jag förstod i den andra tråden att du har en äldre dotter sedan innan och att du nu väntar twins! Roligt 😊

Jag har faktiskt just en 18 år äldre syster. Numer ses vi inte längre på grund av vissa omständigheter, men när jag var liten vet jag att hon älskade att vara barnvakt. Sov ganska ofta hos henne och det är genom henne som jag började rida.

Var en fin relation så länge den fungerade!

Vi hade väl egentligen tänkt vänta till våren eller sommaren med att försöka igen, men strax fyller jag 39 år.. Så vi sa att äh, med tanke på att det tog 8 försök att få till dottern kan vi väl testa - lär väl inte hända något ändå. Men hoppsan vad det gick undan denna gång 😎

Vad fint att höra att du hade en fin relation till din så mycket äldre syster! Min dotter planerar redan för att försöka styra in småsyskonen i hästintresset :D

Kul att det gick så fort för er den här gången!

Jag är några år äldre än dig, och var tills alldeles nyligen helt övertygad om att vi var färdiga :o Även om jag blev gravid snabbt vid båda tidigare graviditeter, så hade jag nog inte så stora förhoppningar om att bli gravid nu. Det var mest en trygghet och ett lugn för mig att tänka att det inte var meningen, om (när) det inte blev någon bebis. Men, det var visst meningen :rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 714
Senast: Johanna1988
·
Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
3 107
Senast: Nahar
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 899
Senast: ako
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka