Det är kanske det Thomas är bäst på att vara bra fäder och bra ex.Mina barns far heter Tomas. Väldigt bra ex, väldigt bra pappa. Barnen är fantastiska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är kanske det Thomas är bäst på att vara bra fäder och bra ex.Mina barns far heter Tomas. Väldigt bra ex, väldigt bra pappa. Barnen är fantastiska.
Min tanke...finns det inte annat att göra som icke-singel som har tråkigt än att hänga på datingsidor? Finns ju massor med forum - Buke t.ex?Angående namn så skojar min familj om att vi måste hitta en Kim som första pojkvän till min yngsta syster för både min och mina två andra systrars första killar hette Kim (jag hade till och med två Kim om man räknar han som frågade chans på mig när jag var 14)
En annan namnsituation är att jag är äldst och heter Emmy, mammas mans äldsta heter Emmi. Jag hade under 2,5år en kille som hette Nicklas, under den tiden hade även Emmi en kille som hette Niklas, och min bror heter NiklasFör att krångla till det ytterligare så var även min pappa ihop med mammas mans ex (och mamman till Emmi) ett tag
Jag dejtar inte (jag har redan en kille), men jag har en profil på Mötesplatsen för skojs skull när jag har tråkigt. Jag skapade den mycket för att se om folk var så korkade som det sägs (det är de) men jag har också haft trevliga konversationer med vettiga killar och en har jag numera till och med på facebook. Det enda min profiltext består av är "Jag söker inte någon att träffa utan hänger bara lite här för skojs skull. Jag kan inte läsa meddelanden från er som inte är plusmedlemmar". Ändå så hör det av sig många killar som vill träffas och massor som skickar trots att de inte är plusmedlemmar och jag därför inte kan läsa vad de skriver. Den som är mest aktiv med att skicka är en gubbe på 71år
![]()
Ja vill se en bild för att se att personen är seriös. Att du vågar stå för det du skriver.Fick en "flirt" från en kille på HP. Det fanns ingen bild så jag klickade in på profilen och där fanns det inga bilder under albumet heller, men en väldigt lång presentationstext där han raljerade om hur om man nu är intresserad av insidan så ska man inte behöva se någon bild, om att han inte är ful utan vill bli dömd på vad han skriver inte hans utseende osv osv.
Alltså jag förstår tanken på att man kanske inte vill bli bedömd på ens utseende, men för mig spelar det exempelvis ingen roll hur snygg du är om du inte har någonting innanför pannbenet. För mig handlar bilden mycket om att jag vill koppla texten till en person snarare än att jag kopplar texten till ett utseende.
Jag kommer inte göra någonting med den flirten om man säger så..
Jodå, hänger på många forum också, men det kan vara kul att se vad det finns för knasbollar ändå. Min kille vet att jag hänger där och jag flirtar aldrig med någon eller uppmuntrar dem som skriver knäppt. Går heller aldrig in på någons profil eller tar något som helst initiativ till kontaktMin tanke...finns det inte annat att göra som icke-singel som har tråkigt än att hänga på datingsidor? Finns ju massor med forum - Buke t.ex?
För mig har bilden en jättestor betydelsen. Ingen bild = ingen kontakt. Så simpelt är det. Jag letar inte efter en fotomodell men någon slags attraktion måste jag känna att det finns till personens utseende. I annat fall är det bara ett kompisämne i bästa fall. Och jag vill ju gärna ha något mer än bara kompisar, även om jag vid ett tillfälle faktiskt skrev till en person jag gärna velat vara kompis med, men troligen inget mer. Jag upplevde personen som intressant och vi hade en del gemensamt.Fick en "flirt" från en kille på HP. Det fanns ingen bild så jag klickade in på profilen och där fanns det inga bilder under albumet heller, men en väldigt lång presentationstext där han raljerade om hur om man nu är intresserad av insidan så ska man inte behöva se någon bild, om att han inte är ful utan vill bli dömd på vad han skriver inte hans utseende osv osv.
Alltså jag förstår tanken på att man kanske inte vill bli bedömd på ens utseende, men för mig spelar det exempelvis ingen roll hur snygg du är om du inte har någonting innanför pannbenet. För mig handlar bilden mycket om att jag vill koppla texten till en person snarare än att jag kopplar texten till ett utseende.
Jag kommer inte göra någonting med den flirten om man säger så..
Jag tycker flirtarna är oseriösa så jag har stängt av dem, vill man snacka med mig skickar man inte en flirt, man skickar ett meddelande.![]()
Ett foto går alltid att fixa, jag snackar med de som intresserar mig oavsett om det finns bild eller inte. Jag har mina egna foton dolda då en del inte fattar när jag säger nej, jag visar dem för de jag tycker är vettiga och då visar de mig sina, men flirtarna är enbart irriterande. Eftersom folk inte fattar så stänger jag av, jag fattar som sagt inte varför man skickar en flirt istället för ett meddelande.För mig har bilden en jättestor betydelsen. Ingen bild = ingen kontakt. Så simpelt är det. Jag letar inte efter en fotomodell men någon slags attraktion måste jag känna att det finns till personens utseende. I annat fall är det bara ett kompisämne i bästa fall. Och jag vill ju gärna ha något mer än bara kompisar, även om jag vid ett tillfälle faktiskt skrev till en person jag gärna velat vara kompis med, men troligen inget mer. Jag upplevde personen som intressant och vi hade en del gemensamt.
Det händer att jag flirtar med personer som jag kan inse att det aldrig blir något med och därför inte tar kontakt med, men som ändå attraherar på något sätt. Jag ser det som att visa att man uppskattar någon person, att den personen har något, men att vi kanske inte matchar varann.
Det där har jag alltid tagit som struntprat. Jag har full förståelse för att man i dejtingsammanhang vill veta hur personen man pratar med ser ut men att det är för att "se vem man pratar med", känns tveksamt.För mig handlar bilden mycket om att jag vill koppla texten till en person snarare än att jag kopplar texten till ett utseende.
Sånt gillar jag väldigt mycket!Han hade inte ens hunnit hem innan han skrev och typ tackade för kvällen.
Jag är glad om jag kan hålla mig en 5 minuter om det är en tjej jag gillar.Precis! Skrattar alltid när jag läser "fina" tips från killar på tex Flashback, typ hör inte av dig på ex antal dagar eller en vecka. Efter en veckas tystnad så är du minst sagt rätt borträknad för mig....
Fick äntligen svar från den där karlen och han vet inte när han kommer tillbaka, kanske nästa vecka. utsänd av jobbet så ok. Men han ska också på möte på måndag och hoppas på jobb (i Schweiz).
När jag äntligen hittar en karl som är på samma kontinent och stad så flyr han fältet till en annan kontinentbör jag vara orolig?
Fortfarande rädd för tider fast en vän tycker att jag bör ge det 72 timmar, jag antar att man måste ha en bild medJag har typ inga bilder på mig där jag ser normal ut eller ok eller inga alls egentligen (och nej inte finns det en chans att ta några heller
). Ska man ha flera bilder eller bara en?
Jag tycker att (minst) två bilder tagna vid olika tillfällen är att föredra. Då är det större chans att det är rätt person på bilden och det ger en bredare bild av dig som person..Fick äntligen svar från den där karlen och han vet inte när han kommer tillbaka, kanske nästa vecka. utsänd av jobbet så ok. Men han ska också på möte på måndag och hoppas på jobb (i Schweiz).
När jag äntligen hittar en karl som är på samma kontinent och stad så flyr han fältet till en annan kontinentbör jag vara orolig?
Fortfarande rädd för tider fast en vän tycker att jag bör ge det 72 timmar, jag antar att man måste ha en bild medJag har typ inga bilder på mig där jag ser normal ut eller ok eller inga alls egentligen (och nej inte finns det en chans att ta några heller
). Ska man ha flera bilder eller bara en?
Helt valfritt ang bilderna. Jag uppskattar flera, då slipper man one hit wonder shots.
Posera inte om du inte kan leverera ett glatt flin eller milt leende och inte har möjlighet att ta en hel serie tills det blir bra. Ett neutralt ansiktsuttryck kan också fungera (och jag personligen gillar ofta dessa bäst för de ser inte tillgjorda ut). Det som inte fungerar är om man ser ut som en surkart eller som om man har en dålig dag och deppar.Alltså de få gånger jag har vågat be någon att ta bilder när man har gjort något brukar de ju skita i det ändå och då blir det ju bara skit bilder där man ska försöka posera istället
![]()