Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med tanke på att du bara är något år äldre än han tycker jag din åldersnoja är lite att ta i. Ni är ju typ jämnåriga.

Håller helt med.

Han jag träffar när andan faller på är 10 år yngre än mig och det stör ju ingen av oss det minsta, så 2 år i åldersskillnad är ju typ...Ingenting.

Det "lustiga" är att jag tvivlar på att killar kring 20 ödslar ens en sekunds tankeverksamhet på sånt om han är intresserad av en tjej och tycker hon är intressant på alla sätt och vis. Det skiljer ju bara 2 år liksom ;)

De senaste dagarna (nåja...) har jag fått en massa pm från olika gubbar som gillar tjockisar. Och tro fan att de heter Lasse allihop O_o Händer det nånting vid dopet eller? Så fort man döps till Lasse så blir man gubbkåt med fäbless för tjockisar? Borde man sprida ut det hos antivaxxers så de får något vettigare att kämpa mot?
Jag har en morbror som heter Lasse, bör jag ana oråd?! :eek:

Nja... min erfarenhet av Lasse är att mullighet inte är ett krav ;) :D

Hur kommer det sig att folk inte presenterar sig på något sätt när de tar kontakt? Hittills är det ingen som har gjort det på något sätt. För mig känns det lite respektlöst.

Idag var det en som frågade om jag var bra på att kittlas.

"Nej, framför allt inte med människor som inte presenterar sig." :meh:

Så det finns såna också :eek: Herregud!

Namn är ju rätt fascinerande för övrigt. Minns fortfarande den panik jag kände när jag fick höra att ett ons hette Janne :o Herregud, det är ju ett gympalärarnamn för helvete :laugh:
Det är jobbigt med namn! En gång träffade jag en man som hade samma namn som en nära släktings sambo (som jag förövrigt inte är speciellt förtjust i). Det blev lite bökigt.

Det där gjorde min dag!
Ooooh vad roligt om du heter Janne nu :laugh:
(Grattis!)

Det är jobbigt med namn! En gång träffade jag en man som hade samma namn som en nära släktings sambo (som jag förövrigt inte är speciellt förtjust i). Det blev lite bökigt.
Kan tänka mig det! Här är mardrömmen snubbar med namn som ens liknar en släktings, får incestvibbar direkt :o

Gympalärare eller träslöjdslärare
Ja precis!

Loggat in på HP igen och ger det ev. ett försök.

Fick mail av en man 15 år äldre än mig som påstår att vi pratade för något år sedan, jag sa att nej det tror jag inte men jodå, han minns det mycket väl. Problemet är väl att han bara minns saker som står i min profil, han gissade fel på var i stan jag bor, varifrån jag flyttat när jag flyttade ner till Göteborg och kom bara ihåg att jag hade hund (inte hundar, har två) men inga andra husdjur (annars brukar folk vara bra på att komma ihåg att man har tamråttor).

I övrigt de klassiska hur intressant jag verkar (och när man frågar på vilket sätt måste de alltid besöka ens profil för att hitta något). I detta fall var jag tydligen het och verkade rolig (men tack). Och plattityder som snygging, sötnos och ska jag komma förbi ikväll så "ser vi på film" (nej tack).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 038
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser