Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trots att konversationen dött gång på gång, har jag en ( snygg) ålänning som ändå ihärdigt hör av sig igen gång på gång, trots att vi uppenbarligen inte riktigt verkar ha något att prata om.. någon som vet om det råder akut brist på kvinnor där ute på ön och det möjligen kan vara anledning till att han fortsätter att höra av sig? :laugh:

Trots att konversationen dött gång på gång, har jag en ( snygg) ålänning som ändå ihärdigt hör av sig igen gång på gång, trots att vi uppenbarligen inte riktigt verkar ha något att prata om.. någon som vet om det råder akut brist på kvinnor där ute på ön och det möjligen kan vara anledning till att han fortsätter att höra av sig? :laugh:

Ryktet säger så i alla fall. Sanningshalten får någon annan avgöra.

Inte för att vara elak men det kan finnas ett skäl att kvinnorna flyr Åland.

Ryktet säger så i alla fall. Sanningshalten får någon annan avgöra.

Jag hittade statistik. Ganska jämnt.
http://asub.drupal.ax/sites/www.asub.ax/files/media/dokument/be02_2015.xlsx

Bekant som envisas med att hitta pojkvän i Stockholm!

Något mer meddelande idag men han är ju lika fantastiskt dålig på att svara på något man frågar tillbaka som vanligt.

Liksom konsekvent ignorerande av i princip 90% av frågor jag ställer O_o Jag menar de som avskyr mig verkar ju tycka att jag aldrig typ engagerar mig och frågar något (men det kanske mer har med att göra hur dem själva biteer sig) men när det är så här känns det lönlöst och soma tt det inte riktigt är jag som är problemet.

Något mer meddelande idag men han är ju lika fantastiskt dålig på att svara på något man frågar tillbaka som vanligt.

Liksom konsekvent ignorerande av i princip 90% av frågor jag ställer O_o .

Hade en sån där jag snackade med förut. Påstod sig vara intresserad och honom slutade jag skriva till efter att ha upplyst att jag faktiskt tröttnar på nära nog noll respons och nä, han har inte hört av sig så jag tror inte alls han var intresserad mer än att ha lite tidsfördriv.

Hade en sån där jag snackade med förut. Påstod sig vara intresserad och honom slutade jag skriva till efter att ha upplyst att jag faktiskt tröttnar på nära nog noll respons och nä, han har inte hört av sig så jag tror inte alls han var intresserad mer än att ha lite tidsfördriv.

Min vän sa at than kanske kör något slag Amelie spel och det är anledningen till att han skickade den där mysko spårvagnsbilden.

Så jag skickade den här bilden där det inte går att läsa vad det står på någon av skyltarna (gatu skylten t.ex) till henne, och efter fem minuter skickade jag information om varifrån den var och vad det var man kunde se i bilden :rofl: (street view i google maps is da shit för att klura ut vart en bild är tagen när man väl funderilurat ut vilken stad personen är i). Hennes m
otsvar var att nu borde jag skicka en lika mysko bild tillbaka och se vad som händer :rofl:

Sitter och skriver med en supergullig kille som ger ett väldigt vuxet och moget intryck. På profilen står det att han ska vara 19/20 år (m.a.o jämngammal med mig). Han råkade dock försäga sig, och fyller visst 18 år i höst. Och min hjärna bara "how about no?! :banghead:"
Alltså, han är så himla söt och gullig, och samtidigt så vuxen/mogen på insidan. Men alltså...99a...Han är ju inte ens 18 år än! Det känns så himla omoraliskt och fel att fortsätta skriva med honom nu när jag vet det :(
Hjälp, hur ska jag tänka? :confused:

Sitter och skriver med en supergullig kille som ger ett väldigt vuxet och moget intryck. På profilen står det att han ska vara 19/20 år (m.a.o jämngammal med mig). Han råkade dock försäga sig, och fyller visst 18 år i höst. Och min hjärna bara "how about no?! :banghead:"
Alltså, han är så himla söt och gullig, och samtidigt så vuxen/mogen på insidan. Men alltså...99a...Han är ju inte ens 18 år än! Det känns så himla omoraliskt och fel att fortsätta skriva med honom nu när jag vet det :(
Hjälp, hur ska jag tänka? :confused:
:eek::eek: Han är ett år äldre än min son :wtf:. Nä nån måtta får det väl vara. :o
Eller inte :D, dom kan nog lära sig...:laugh:

:eek::eek: Han är ett år äldre än min son :wtf:. Nä nån måtta får det väl vara. :o
Eller inte :D, dom kan nog lära sig...:laugh:

Typ det där var min spontana tanke också :p
"Det är ju bara ett litet barn!!"
Känns på något sätt så...fel...att skriva med någon som inte ens är myndig, när en själv fyller 20 år om drygt 4 månader...:(

Känns på något sätt så...fel...att skriva med någon som inte ens är myndig, när en själv fyller 20 år om drygt 4 månader...:(

Fast jag blev tillsammans med min tjej när jag var 14 o hon var 15. Så så kan de ju bli också, vi var tillsammans i 27år. Allt behöver ju inte sluta i elände och ålder är bara kännbar när man är ung, när han fyller 20 o du 23 märks det inte.

Jag hade inte tyckt att det kändes okej med tanke på att han inte varit sanningsenlig, åldersskillnaden är ju inte jättestor och han är ju så pass gammal så han är både lovlig och borde veta vad han vill men nej som sagt fara med osanning är enligt mig inte en bra start.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
108 032
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser