Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten, efter typ fem minuter kan jag ju säga vad som funkar och inte funkar.

Bilder med fler än en i, varför? Speciellt när man hänger på typ en flickvän. Funkar inte. Har dock tryckt like på två, den ena för att det var i börja och uppenbart vem personen var och den andra för att en van på Facebook tydligen känner personen och jag kunde söka rätt på den där och få reda på mer information :rofl: t.ex. vilken av personerna det var i bilden. Tror dock inte att de tär några favours att den är vän med min vän i Borneo :o

Bilder man själv inte är med i? Funkar inte.

Bilder där man röker?
Rökare går helt bort för mig, spelar ingen roll i övrigt, jag skulle aldrig orka vara tillsammans med någon som röker.

Rökare går helt bort för mig, spelar ingen roll i övrigt, jag skulle aldrig orka vara tillsammans med någon som röker.

Alltså jag har lyckats klocka på 0.5 sekund att det ligger ett cigarett paket på bordet (går fet bort) så att man använder en bild dör man är i ett moln av rök förstår jag inte.

Den senaste bilden är av någon som romantiskt är på väg att kyssa någon som uppenbart är gravid :meh:

Mötesplatsen verkar det ju inte vara någon mening med att vara med i. Det händer väldigt lite där och idag fick jag ett meddelande från någon och det går inte ens att läsa meddelandet :cautious:. Surt.

Mötesplatsen verkar det ju inte vara någon mening med att vara med i. Det händer väldigt lite där och idag fick jag ett meddelande från någon och det går inte ens att läsa meddelandet :cautious:. Surt.
Jag har haft viss framgång med MP men viss i meningen att jag har fått kontakt men det har varit blandat resultat men historisk resultat är ingen reflektion på framtiden.

Luras inte av att där är meddelanden som kommit som du inte kan öppna. Har du väl betalt så har dessa profiler på mystiskt sätt försvunnit, eller så är de bara tomma. De är till för att man ska betala, inget annat.

Förresten hur funkar de här "Common connections" är det någon som vet?

En del dyker ju upp med helt mysko personer :crazy:

Jag vill definitivt inte ha mitt privatliv inblandat med en del av personerna jag jobbar med t.ex. men förstår inte hur det där kommer upp, för det är ju inte vänner på Facebook t.ex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Svar
1 045
· Visningar
108 041
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser