Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Just nu varken jobbar eller pluggar jag, så då brukar jag gå upp mellan halv 9 och 9.

Har du några mål?

Vet vad jag vill åstadkomma i livet, ja, men inga skrivna mål faktiskt! Hade mål ett tag men sen kan de komma emellan saker som gör att målen uppnås snabbare eller långsammare, så jag la av.

hur mår du just nu? :)

Säger bada med äger inget badkar :(

Om du har en sambo och vill "överraska" han med något när han kommer hem från jobbet/skolan. Vad skulle du göra då? :)

em76 var snabbare:
Jag ska nog inte göra nått speciellt. Ska ut och springa om det det slutar regna. Dammsuga.

Tar Akermans fråga:Om du har en sambo och vill "överraska" han med något när han kommer hem från jobbet/skolan. Vad skulle du göra då?

Jag tar på mig snygga underkläder och drar in honom i sovrummet.

Låga skor eller klackar?

snö i måttliga mängder!! så man kan ta sig till julfirandet och få presenter ^_^

samma

Renovera och inreda så mycket vi hinner med. Köpa nya gardinstänger, uttag, sätta upp lister, fläkten i köket, lister, fönsterbrädor. Det tar aldrig Slut.

samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 424
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 765
· Visningar
54 705
Senast: Krålus
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Gravid som "äldre"
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30