Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Jag har varit uttråkad så jag har rensat ett gäng lådor, slängt både papper och gammalt smink, gått igenom alla "bra att ha" lådor i köket osv. Det är verkligen bättre ordning och har fått slänga en hel del ändå! Hoppas mina två Sellpy -påsar dyker upp snart, tror jag kan fylla båda faktiskt.

Man skulle haft någon som skötte pryl-avvecklingen åt en.

Jag kan samla ihop det som ska väck, och den andra personen kan ta alla besluten om HUR grejen bäst försvinner från huset,
skänkes, säljes, slängas ?

Och så sköter den såklart allt kring bortforsling, sortering och försäljning. Jag får pengarna.

...Jo jag är lite seg på att sälja nu igen 😅
Men jag har massor jag vill bli av med.
Får hoppas motivationen kickar igång snart igen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 046
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 543
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 075
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 663
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30