Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

Halleluja, har lyckats få sålt en bundle med fyra plagg av sambons kläder. Verkade stendött med intresse på herrkläder men nu känner jag mig mer motiverad att lägga ut resten av hans grejer också även om man inte får in så mycket för det. Känns konstigt att inte fler män köper begagnat - jag lägger ut allt sambons för 11 kr/st för i princip oanvända grejer O_o

Sen hade jag mitt första problem med Vinted också för en sak som Vinted inte registrerade som skickat trots att jag hade gjort det. Så köpet avbröts till slut och köparen återbetalades trots att hon hade mottagit varan. Men jag blev faktiskt glatt överraskad över supporten - de betalade mig hela summan och köparen fick en gratis vara, så båda blev nöjda :D Tur, för det var en av de dyrarna plaggen jag sålt på Vinted.
Jag hade samma problem för någon vecka sedan, mitt paket registrerades inte som skickat i Vinteds system.
Köparen fick sin vara, och jag fick tillbaka pengarna efter kontakt med Vinted. Dock fick jag ett negativt automatiskt omdöme eftersom jag "inte skickat". Har kontaktat dem om det också men inte fått något svar.

Jag hade samma problem för någon vecka sedan, mitt paket registrerades inte som skickat i Vinteds system.
Köparen fick sin vara, och jag fick tillbaka pengarna efter kontakt med Vinted. Dock fick jag ett negativt automatiskt omdöme eftersom jag "inte skickat". Har kontaktat dem om det också men inte fått något svar.
Vad segt! För mig stog det att om det händer igen så kommer jag att få automatiskt negativt omdöme så jag slapp det den här gången åtminstone.

Har sålt sex stycken av sambons Pokemonkort. Inte så mycket plats frigjord men det är kul att det går att sälja åtminstone 😅 har mååånga kvar att fota och ladda upp dock. Jag får nog börja göra sets av dem... Har även skickat iväg ett sällskapsspel som vi fått av någon men aldrig använt. Sen verkar det som att en ska hämta upp lastsläden som suttit på vår pickup om några dagar. Hoppas verkligen att den plus flakkåpan blir sålda snart, för dem tar verkligen upp mycket plats och lyckas alltid stå ivägen :cautious:

Kan inte köparen ändra? Jag köpte en vara nyligen som säljaren i slutändan inte hittade där det blev ett negativt omdöme automatiskt men jag ändrade själv till ett positivt då även om affären inte blev av så var allt skött bra :)

Lite mini-rensning: slängde en mascara som passerat bäst före med ungefär tre månader (ja, just mascara försöker jag faktiskt att hålla på det där med - vill icke ha något strul med infektioner i ögonen..!) och dessutom kändes mycket torrare än vanligt vid applicering imorse. Ett läppstift som jag inte riktigt trivts med färgen på och som började lukta lite skarpare än vanligt fick också åka i soppåsen.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
63 233
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
587
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
22
· Visningar
2 598
Senast: Nelumbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka