Jag hade samma problem för någon vecka sedan, mitt paket registrerades inte som skickat i Vinteds system.Halleluja, har lyckats få sålt en bundle med fyra plagg av sambons kläder. Verkade stendött med intresse på herrkläder men nu känner jag mig mer motiverad att lägga ut resten av hans grejer också även om man inte får in så mycket för det. Känns konstigt att inte fler män köper begagnat - jag lägger ut allt sambons för 11 kr/st för i princip oanvända grejer
Sen hade jag mitt första problem med Vinted också för en sak som Vinted inte registrerade som skickat trots att jag hade gjort det. Så köpet avbröts till slut och köparen återbetalades trots att hon hade mottagit varan. Men jag blev faktiskt glatt överraskad över supporten - de betalade mig hela summan och köparen fick en gratis vara, så båda blev nöjdaTur, för det var en av de dyrarna plaggen jag sålt på Vinted.
Köparen fick sin vara, och jag fick tillbaka pengarna efter kontakt med Vinted. Dock fick jag ett negativt automatiskt omdöme eftersom jag "inte skickat". Har kontaktat dem om det också men inte fått något svar.