Jag har skrivit en liten lista på grejer jag tycker vi kan lägga ut på annons, ska se vad min man tycker. Det handlar om t ex porslin vi aldrig använder, flyttkartonger jag tänker vi är färdiga med och lite smått och gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske skulle byta ut skrivbordet till detta bord som tar betydligt mindre plats? https://www.ikea.com/se/sv/p/norden-slagbord-vit-10423886/Behöver hjälp! Jag har ett skrivbord som inte används speciellt ofta, men är smidigt dom få gånger jag jobbar hemma. Vilket kanske sker en handfull gånger per år. Hade ni sålt skrivbordet? Har inte något köksbord...
Ja är väl nått hittepå som fanns förrTror att dockorna var vanliga på marknader förr, mina lär vara köpta i Sverige![]()
Jag hade bytt ut bordet till nått mindre. Det där bordet hade jag förut och tyckte det funkade bra, blir rätt stort fullt uppfällt.Kanske skulle byta ut skrivbordet till detta bord som tar betydligt mindre plats? https://www.ikea.com/se/sv/p/norden-slagbord-vit-10423886/
Jag har inte sålt just silverbestick men jag hade kollat på Tradera. Har sett att det säljs mycket sånt där och om du filtrerar efter "sålda" så kan du få ett hum om hur priserna ser utJag äger full uppsättning silverbestick som jag aldrig nånsin använt. Nån som vet om det finns en marknad för sådant och var som isf är bästa stället att sälja? Vet att de var dyra i inköp men har noll koll på hur de ska prissättas.
Jag avskyr när folk prutar och sen tjatar. Brukar hoppas att någon annan visar intresse så att jag slipper sälja till sånaFått bud på en vara. 64 kr under mitt pris. Gav ett motbud på 40kr under utsatt pris. O personen höjde sitt erbjudande med hela 4 kr...
Och nu har hen skrivit flera meddelande med ? Och annat under kvällen.
Jag hade ev kunnat acceptera och tanken fanns att ge ett nytt erbjudande halvvägs men ville fundera lite på saken först.
Detta tjatet har dock gjort mig irriterad så gick precis in och nekade budet jag fått.Får se om hen accepterar mitt erbjudande jag gav eller vad som sker.
Hade gärna fått iväg lite saker men kan ligga ett tag till om det behövs.
Edit: Mitt erbjudande accepterades. Så bara att packa och skicka imorgon då.
Hoppades lite att hen inte skulle ta mitt erbjudande.Jag avskyr när folk prutar och sen tjatar. Brukar hoppas att någon annan visar intresse så att jag slipper sälja till såna![]()