Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

Märker att jag tappat en del rensningsmotivation. Funderar på om jag tröttnat på rensning efter att ha hållt på så länge, om motivationen tryter eftersom jag redan är uppe i årets försäljningsmål (yey, "gratis" vinterfoder i år), eller om det beror på att våren nalkas.

Hur har ni det? :)

Märker att jag tappat en del rensningsmotivation. Funderar på om jag tröttnat på rensning efter att ha hållt på så länge, om motivationen tryter eftersom jag redan är uppe i årets försäljningsmål (yey, "gratis" vinterfoder i år), eller om det beror på att våren nalkas.

Hur har ni det? :)
Oj, grattis till uppnått mål!

Här går det mest på pannben just nu. 🙈

Inte blivit så mycket rensat här hemma. Men hos exet desto mer.
Är väl typ en slags dödsbostädning då det mesta är från när hans far levde och bodde där. Sen nu en flytt för exet från gård till lägenhet gör sitt.
Massa skräp och annat iväg till tippen och skrot. 😅 Snart är denna pärs över. 🥳

Vet inte hur många ggr vi båda sagt varför har detta inte gjorts/rensats ut tidigare(?!)
Vet inte hur många gamla trasiga hästtäcken jag kastat dom senaste månaderna, eller glassbyttor och allt möjligt som samlats på hög istället för att köras iväg till insamling eller återvinningen...

För min del har jag sålt ett pussel. Så det är packat och postat idag. En sak mindre. :D

Fortsatt lite smått i förrådet. Vill gärna minska antal flyttlådor där. Så har idag gått igenom en med bla tavlor och affischer. Hittade endel som ska ut på annons och några affischer ska jag höra om ena jobbet vill ha.:angel:

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
63 233
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
587
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
22
· Visningar
2 598
Senast: Nelumbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka