Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tagit bort visning av stad för att slippa sånt. Det blir för mkt krångelNi som säljer på Vinted. Har ni sålt till någon i samma stad. Hur har ni löst det då?
Gått utanför Vinted mötts upp och swishat istället typ. Vad jag sett kan man inte välja avhämtning som fraktalternativ?
Fick frågan om priset blir si o så och att personen bor i "min stad".
Antar hen inte vill att jag skulle skicka utifrån det, utan lösa det på annat vis.![]()
Jag hade tydligen lånat ut den och nu ville lånaren köpa
Perfekt ju!Jag hade tydligen lånat ut den och nu ville lånaren köpa![]()
Jag kollade på det häromdagen och vad jag förstår så finns inte avhämtning som alternativ. Så i så fall får ni ta det helt utanför Vinted liksom. Men jag har också tagit bort min stad, föredrar contactless deliveryNi som säljer på Vinted. Har ni sålt till någon i samma stad. Hur har ni löst det då?
Gått utanför Vinted mötts upp och swishat istället typ. Vad jag sett kan man inte välja avhämtning som fraktalternativ?
Fick frågan om priset blir si o så och att personen bor i "min stad".
Antar hen inte vill att jag skulle skicka utifrån det, utan lösa det på annat vis.![]()
Jag har tagit bort visning av stad för att slippa sånt. Det blir för mkt krångel![]()
Ska också plocka bort stad. Är ju därför jag hellre lägger upp på Vinted än tex marketplace. Vill ju slippa kontakt med folk.Jag kollade på det häromdagen och vad jag förstår så finns inte avhämtning som alternativ. Så i så fall får ni ta det helt utanför Vinted liksom. Men jag har också tagit bort min stad, föredrar contactless delivery![]()
Samma härSka också plocka bort stad. Är ju därför jag hellre lägger upp på Vinted än tex marketplace. Vill ju slippa kontakt med folk.
Har ju egentligen inte min stad där heller, utan har större staden som är någon mil bort för o vara extra anonym.
Har inte hört något mer från personen än. Så kanske kommer ifrån det denna gång. Annars får jag väl offra mig om hen vill mötas upp o swisha tex. Var nog lite för snabb på att svara där så får stå mitt kast.![]()
Håller verkligen med.Ska också plocka bort stad. Är ju därför jag hellre lägger upp på Vinted än tex marketplace. Vill ju slippa kontakt med folk.![]()
Jag ligger också lågt - samma som dig för de flesta grejerna. Men jag tycker att man verkar behöva ladda upp nya saker rätt ofta för att folk ska hitta ens annonser. Efter en vecka känns det som att man inte får några visningar alls längre.Hur ligger ni i pris? Jag ligger överlag lågt (det mesta 11-30kr) tycker jag men jag får ändå inget sålt
Det är samma här @LyanJag ligger också lågt - samma som dig för de flesta grejerna. Men jag tycker att man verkar behöva ladda upp nya saker rätt ofta för att folk ska hitta ens annonser. Efter en vecka känns det som att man inte får några visningar alls längre.