Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker att det också är ganska mycket volym också?Fått flera hästgrejer sålda på tradera under veckan, flera kilo ut ur huset -visst mäter vi prylar bort på det viset som känns som mest?![]()
Haha ja, volym kan jag också användaTänker att det också är ganska mycket volym också?![]()
Wow vilken skillnad! Bra jobbatGud vad jag och sambon har slitit senaste dagarna ute i ladan! Så skönt att han har blivit inspirerad av mitt rensande för det mesta där ute är sånt som han samlat på sig så det är svårt att gå igenom utan honom. Har samlat en stor hög som ska köras iväg till återvinning och en hög att försöka sälja. Sen har jag även skickat iväg två påsar med paket idag.
Ett hörn är rent nu åtminstone
Visa bifogad fil 163131
TackWow vilken skillnad! Bra jobbat![]()
Åh, känslan av att rummet blir större är verkligen värt allt rensande. Riktigt motiverande!3,5 år efter jag flyttat in i huset har jag tönmt sista flyttlådan som stått och drällt i gästrummetbara en liten en, men ändå. Lite kastat, lite foton lagda på "rätt" ställe och några små saker utlagda på Vinted.
Var på Ikea igår och köpte bland annat en ny kallax, så har ägnat gårdagskvällen och idag åt att greja och fixat. Fått bort dom 2 stora kartongerna med garner jag haft ståendes (knöla de ner dom i 4 lådor i nya kallaxen), pussel har lagts in i hyllan också som stått på golvet i brist på plats
Städat av stora matbordet och tagit bort iläggsskivan, hekt plötsligt kändes gästrummet större (haft bordet för att kunna lägga stora pussel men det går inte nu med katt)lagt ut bordet till salu också.
Ja verkligen! Även om det tekniskt sett är typ lika mycket saker, så gjorde det stor skillnad bara att dra ihop bordet, 60 cm mer plats därÅh, känslan av att rummet blir större är verkligen värt allt rensande. Riktigt motiverande!
Aldrig hört talas om, vad är de?Sålt två av småsakerna jag la ut idag, två olika "worry dolls", typ supermånga favoritmarkeringar sen sålda på några timmar, var jag för billig tro?11 kr och 15 kr tog jag
jag som tänkte kasta dom haha! Visa bifogad fil 163196
Ingen aning mer än vad som står på lappenAldrig hört talas om, vad är de?![]()