Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Gula tapeter och parkettgolv. Bokhylla, stor soffa, stor tv och tv bord. Sen har vi middagsbord för 6 personer med stolar och en braskamin. :)

Samma

Parkettgolv, de hårda möblerna är vita trämöbler, soffan är grå men med ett ljus-beiget överkast. Två fåtöljer med djurmönster :p

Hur ser ditt kök ut?

Allt går i vitt och ljusgrått. Vitrinskåp, helkaklat, rostfritt. Modernt & ljust helt enkelt med mkt maskiner.

Bästa med hösten?

Mulet med solstrålar som sticker igenom.. Lite höstväder här med :)

Vad brukar du göra de dagar du inte har nånting att göra och har riktigt tråkigt?

Spontan bestämma något med en vän, åka till stallet en extra gång eller göra nått anat skoj hemma :)

Samma

träna, träffa hannes, vara i stallet. det vanliga egentligen men som alltid är lika kul ! :) helgen ska bli rolig också!

vad har du ätit idag? (alla måltider inkl)

Frukost: 2 mackor och te.
Lunch: Tomar med mozarella, knäckemacka och lite yoghurt. Åt säkert mer, men jag minns oftast inte all föda jag intar!
Mellanmål: En halv brötchen med leberkäse och ett äpple.
Middag: Potatis, spenat och fiskpinnar.
Efterätt: 2 bitar choklad!

Samma

5 mörka mackor med ost, skinka, gurka samt några skivor prosciotto (Stavning?). Hade tänkt äta ordentlig mat men orkade fan inte efter att ha varit ute hela dagen i spöregn (jobb och stall). Blä! Isttället väntar en kladdkaka i ugnen! :D

vad längtar du mest efter just nu?

Mycket. Längtar efter hund och att få rida igen! Har inte ridit på över 2 veckor:arghh:
Längtar också något enormt till skolan börjar!!

Samma

Tills nästa helg :) Är weekend i stockholm då med Mamma för att se på "Priscilla Queen Of The Desert". Läääängar!!!

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 424
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 765
· Visningar
54 694
Senast: Krålus
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka