Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Hmm...sova hur länge man vill, äta god frukost framför tv eller ute på altanen (beroende på årstid/väder), göra något man gillar/känner för under dagen och kanske äta en riktigt god middag med tända ljus med sambon :love:
Nåt sånt :)

Om du hittat ett jobb som du verkligen vill ha, vad gör du då? Beskriv!

Jag försöker få det? Åker dit och presenterar mig personligen och lämnar CV och personligt brev.

Sa,,a

Hoppning och dressyr inom hästvärlden, friidrott (höjdhopp & löpning) och fotboll utanför hästvärlden :P

Samma.

Bara på låg nivå och i motionssyfte, men jag har tävlat hoppning, dressyr, orientering och löpning.

Samma.

Hmm...ingen speciell faktiskt...åtminstone för tillfället :)

Hur ser ditt vardagsrum ut? Färger? Möbler? Fönster?

Sambon har inrett, skulle inte valt det så själv ;) Men det är svart och vitt, stor svart lädersoffa (ej sån där pösig sak :p), bord vid soffan, dvd-hyllor, stor tv på väggen, katternas klösträd i hörnet bakom soffan. Kaminen vi eldar i står också i vardagsrummet. Ett jättestort fönster i söderläge. Jag tycker egentligen att det är lite för "omysigt" :p

Samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 423
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 762
· Visningar
54 530
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat