Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Några stjärnvinster på Liseberg. Mer spännande än så är det inte.

Vad har du på dig just nu?

Mjukisbyxor, en tröja och över den en fleecetröja/jacka.

Vad gör du just nu?

Börjar dagen med att jobba och sen blir det stallet. Hinns det med så ska det shoppas lite till renoveringen annars blir det på lördag. Ska träna med, minst 2 pass.

Samma.

Lite molnigt o lite sol till och från.. helt okej väder.

Vad blir det för god middag ikväll? Efterrätt med kanske? :d

Ingen aning. Om jag hade samvete till det skulle jag beställa typ 2 kg pommes och trycka i mig glassen till efterrätt.

Samma

ingen aning, blir nog ngn gryta med ris eller liknande. efterrätten blir en jogging runda ^_^(måste komma i mina nya chaps :p).

vad gör du idag?

Stapla några kubik ved samt gå på fest på lördagen, slappa och ev plugga lite på söndag.

Samma.

Jag ska renovera här hemma. Finns hur mycket som helst att göra och det börjar närma sig deadline.

Favoritläsk?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 424
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 754
Senast: Lyan
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka