Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Jag saknar bregott jävligt mycket! + Lösgodis och naturgodis!
(Fast lösgodis finns på Ikea nu)

Samma

Skulle också sakna lösgodiset. Skulle jag flytta så skulle jag flytta till USA och där har dom inget gott godis alls :p

samma

Lakrits och riktigt surt godis. Å dom flesta av B&J glassarna. Finns ju ingen god!

Har du en bra dag idag?

Nej, det kan jag inte påstå :(

Vilken färg är det på väggarna i det rum du befinner dig i nu?

Finns ingen färg, typ. Har rivit ner alla tapeter så det är spackel överallt. Grått kanske räknas.

Vad ska du göra imorgon?

Gymma, köpa kurslitteratur och åka till IKEA! Sen ska jag Skypea med min bästa vän också.

När köper du oftast dina julklappar?

Dagen innan julafton... Nämen oftast är jag ute ganska sent. Måste bli bättre på det där.

Samma

Ganska sent här med, brukar inte köpa så mycket julklappar faktiskt. Sambon får alltid men resten av familjen brukar det vara lite si och så med...beroende på.

Är du duktig på att köra bil?

Fil höll jag på säga, fast det äter man kanske? :p Innan det vatten.

Vad blir det till middag idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 429
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 764
Senast: Lyan
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka