Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Inget speciellt här heller. Titta på tv, kanske kolla på när sambon spelar GTA :)

Har du något färgglatt på dig idag?

... oops! sent ute.

Jag har just slängt min gamla, men för det mesta är det en färgglad Jordan som gäller i alla fall.

har du en favoritmugg/kopp? och i så fall hur ser den ut?

Nej, men just nu dricker jag ofta ur en mugg som är mörkgrön, och är lite större upptill. Lite som en svamp.

Samma

Min favorit är en som jag köpte på Disneyland förra sommaren. Den är stor och rymmer typ en halvliter. Den är gammelrosa med en text som lyder - infectious sweetness. Contagious charm. Can induct devotion. Och så är Mimmi Pigg på den med lite utbuktande så man känner konturerna.

Samma.

Min favorit är en vit (stor) kopp med gråa detaljer runt om.

Om det skulle bli en zombieapokalyps precis nu, vad är då din outfit (kläderna du har på dig precis nu) och vad blir ditt vapen? (det objekt som är närmast dig till vänster). :p

BH, trosor, knallrosa mjukisbyxor, långärmad tröja med en svart fleece över och orangea strumpor. Mitt vapen blir en hund, alt filten hon ligger på.

Vad gör du just nu?

Äter middag, surfar och lyssnar på broder daniel, nostalgi från sisådär 13 års åldern! :D

favvo musikgenre?

Jag har jobbat, varit hos tandläkaren, varit i stallet och sedan bara varit hemma och pysslat med allt möjligt.

Samma.

Jag ska nog bara vara hemma. Åka till stallet en sväng och om jag orkar så vill jag ta en promenad i skogen.

Samma.

Imorgon ska jag försöka hinna med stallet innan jobbet (om jag orkar:p), sen jobba och efter jobbet in till stan o äta middag o senare spanska ridskolan i globen :)

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 429
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 770
Senast: Lyan
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte

Hästrelaterat