Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Det är toppenfint! Sol, blå himmel men dock inte så många grader.. En fin höstdag med andra ord :)

Såg att en annan bukare hann före.. Yoghurt med flingor.
Samma

Senast ändrad:

Jag jobbar i en stor matbutik och har varit där sedan den 4 mars i år. Ska bara vara kvar ca 6 veckor till.

Hur stylar du ditt hår?

Stylar? Stylar ingenting. Borstar det och sätter antingen upp det med ätpinnar eller så gör jag en fläta.
I mitt hår får bara naturliga produkter landa som t.ex. kokosolja och olivolja.

Samma

Duschar och kör enligt balsammetoden. Sköljer med äppelcidervinäger. Ibland kör jag inpackning med en olja godkänd av BM.
Ska jag ha i något som stylar håret så kör jag med John Masters organics shine on som det bara är naturliga råvaror i.
Plattar alt kör med uppsatt.

Vilken glass är godast?

Oj, är det riktigt välgjord glass så spelar smaken mindre roll. Citrongräddglass är himmelskt! :d Är även ett stort fan av lakrits.

Vad läser du just nu?

Inget för tillfället Försöker få tillbaka lusten att läsa klart boken jag la ifrån mig för ett tag sen.

Har du haft minusgrader än?

Senast ändrad:

Ja, var på nollan när jag körde till jobbet idag :(

Vad gjorde du för en timma sen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 429
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 770
Senast: Lyan
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka