Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Hm, svårt val. Egentligen för men nu när vi lagt nytt golv vill jag inte dölja det med mattor. Men det blir några ändå.

Har du haft tandställning?

Nej

ditt bästa tips för att somna snabbt? (ej sömntabletter.) och vanliga tips som svalt, mörkt rum osv redan testat.

mvh vill sova nu!:(

Låtsas som om det är tidig morgon och du absolut inte vill göra annat än att sova vidare ;) Fungerar överraskande bra för mig.

Samma

Slappna av, föreställ dig hur varje kroppsdel sakta somnar en efter en. Om du har en massa tankar som snurrar så kan det hjälpa att ha nån sorts ljudapp och lyssna på regn eller åska eller grodor :D

Samma

Ta en sobril, är ingen sömntablett ;)
Nej men ligga och slappna av funkar för mig ibland. Men oftast behöver jag en sömnsömntablett.

Hade du någon snuttefilt eller nalle (eller nåt annat) när du var liten?

Ja, först en gammal filt som tillhört min morbror, antar att jag drog med den ifrån morgon och morfar. Var lagom hygieniskt att dra den efter mig så mamma klippte upp den i mindre bitar :O, bra med flera på lager när man tappat bort en. Sen hade jag en gul kanin/kängru/sak :love:som har blivit lagad fler gånger än jag kan räkna, öronen ramlade av då jag hade dem i munnen och mumsade på hela tiden :p. Älskade min snuse gosedjur ^_^.

Samma

Haha ja, min snuttetrasa var en bit av min mammas badrock :D jag vägrade sova utan den, så mamma klippte dessutom flera bitar av badrocken att ha i reserv ifall originalet måste i tvätten eller tappades bort :D

Samma

Jag hade en massa nappar!
Rätt så många. Hade dom hängande på ett snöre, typ nyckelring, så hade jag alltid alla med mig och kunde välja och vraka. Har bild på det där jag står med min hög nappar :D

Vad har du för telefon?

I augusti. Var på Kreta en vecka med min syster.

Vart vill du åka nästa gång du ska ut och resa?

Min tanke är London, men en safari i Afrika lockar det också. Min man vill till Miami och jag besöker gärna New York.

Hur många nycklar finns på din nyckelknippa?

Fyra; en till lägenheten, en till pappa och två cykelnycklar som egentligen inte funkar eftersom cykeln är stulen...

Samma

Fem st. Två till stora huset, en till lilla, en till hunden jag hjälper till med och en till mitt lås på. Gymmet :) (sen har jag stall nyckel också men den sitter på en separat)

samma

Grått!

Vad skulle du sakna mest med Sverige (materiella saker, typ mat och sånt) om du flyttade därifrån?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 426
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 754
Senast: Lyan
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Autistisk bror
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat