Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BLEV FETT SUGEN ALLTSÅ. Orkade inte ens bemöta ordet transvestit.
Han tycker säkert att hanBLEV FETT SUGEN ALLTSÅ. Orkade inte ens bemöta ordet transvestit.
Vem var det som sa att fåglar ger ofta fjädrar till pilen som skjuter ner dem? du gjorde helt rätt.BLEV FETT SUGEN ALLTSÅ. Orkade inte ens bemöta ordet transvestit.
Oj. Alla har vi olika situationer, det finns garanterat människor som har det jävligt mycket sämre än du, får det dig att må mindre dåligt?Exakt likadant känner jag kring de som har familj och gnäller över att de är så ensamma. Welcome to my life liksom, jag sitter ensam och har 100 mil till min. Håll käften.
BLEV FETT SUGEN ALLTSÅ. Orkade inte ens bemöta ordet transvestit.
Oj. Alla har vi olika situationer, det finns garanterat människor som har det jävligt mycket sämre än du, får det dig att må mindre dåligt?
Oj. Alla har vi olika situationer, det finns garanterat människor som har det jävligt mycket sämre än du, får det dig att må mindre dåligt?
Hur menar du? Det är väl rätt uppenbart att om man är 4 pers i en familj så är det mindre ensamt än att vara helt ensam i ett singelhushåll? Det har inget att göra med vem det skulle vara mest synd om på nån sorts skala. Det är bara att konstera att 4 pers är fler än 1.
Har bestämt att jag ska träffa en annan nu person snart, vi ska spela tv-spel och vi har båda bestämt att vi ska ha på oss pyjamas och äta glass. Lagom ambitiöst.
Låter som en dröm-dejt
Antalet människor runt en har inget att göra med om man känner sig ensam eller inte. I grund och botten. Jag har aldrig känt mig så ensam som när jag var i ett förhållande.
Vad fick dig att swipa höger på människan?Människan är dessutom 40 år.
Jag gillar inte äldre män generellt. Så får återgå till mina 25-28 åringar.
Vad fick dig att swipa höger på människan?
Ja, samma här. I de flesta av mina relationer har jag känt mig jäkligt ensam. Men för mig är ensamheten av en annan dignitet när en inte ens kan tala med nån, äta middag med nån, ta en fika, samtala med familjen IRL... Det är ju tur ändå att jag inte kände mig fullt så isolerad i mina realtioner som nu pga pandemin. Men att det skulle handa om nån sorts löjlig tävling om vem som har det värst det håller jag inte med om, isåfall kan ju de flesta av oss i västvärlden omedelbart gå runt och känna oss lyckligt lottade. Inte gör vi ju det bara för att det finns misär på annat håll. Det funkar inte riktigt så.
Men apropå ämnet vidhåller jag att det är värre för de som sitter ensamma, än vad det är för de som har en familj att umgås med. Det är bara att lyssna på rapporterna om ofrivillig ensamhet och psykisk ohälsa kopplat till coronarestriktionerna så ser vi det. På tal om pandemin. Vilket det nu var allt handlade om från början.
Han verkade ha en trevlig profil? Vettiga bilder osv. Åldersdiskriminerar inte egentligen utan har 25-40 på tinder. Men upplever att äldre män oftas är sjukt mkt lökigare och osäkra än dom som är yngre, och nu blev ju den fördomen mer bekräftad. Lättare att hitta män som är feminister i åldersspannet 25-30 med.
Håller med.
Fasen så mycket lättare att hitta någon där jämställdhet är ett faktum och inget som ens behöver diskuteras bland de som är yngre.
Han verkade ha en trevlig profil? Vettiga bilder osv. Åldersdiskriminerar inte egentligen utan har 25-40 på tinder. Men upplever att äldre män oftas är sjukt mkt lökigare och osäkra än dom som är yngre, och nu blev ju den fördomen mer bekräftad. Han som ville se mina tidigare ligg var nog också över 30. Lättare att hitta män som är feminister i åldersspannet 25-30 med.