Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag överväger att bryta med 95an, vi är ju enbart kk:s utan känslor osv.
Men jag vill ha en kk som är hyfsat exklusiv. Tror inte han är det, eller vill vara det.

Tänker just nu i "dessa tider" så träffar jag ju bara honom plus två kompisar. Vore det jättekonstigt om jag frågar om han träffar andra?

Vet inte varför jag tvekar på att fråga, brukar inte ha svårt för det ändå...

Nej det är inte konstigt vare sig corona finns eller ej.

Förlåt, men....
Screenshot_20201211-125610_Badoo.jpg

Nu skriver jag lite med folk igen. Men varför måste alla bo så himla långt bort? (Och just nu är "långt bort" närmare än vad jag brukar klaga på annars). Inte för att man ska träffa någon IRL eg men inom samma region kunde väl vara lämpligt iaf. Bah.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 141
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 559
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 336
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar