Något du kan sätta fingret på att ta upp där kanske? Det är ju viktigt!
Det kan lika gärna vara jag.. pga operation och ny tatuering som stör..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något du kan sätta fingret på att ta upp där kanske? Det är ju viktigt!
Har hon lagt av med sin terror?Inte bara män, även kvinnor av min erfarenhet..
Jag överväger att bryta med 95an, vi är ju enbart kk:s utan känslor osv.
Men jag vill ha en kk som är hyfsat exklusiv. Tror inte han är det, eller vill vara det.
Tänker just nu i "dessa tider" så träffar jag ju bara honom plus två kompisar. Vore det jättekonstigt om jag frågar om han träffar andra?
Vet inte varför jag tvekar på att fråga, brukar inte ha svårt för det ändå...
Förlåt, men....
Visa bifogad fil 61408
Förlåt, men....
Visa bifogad fil 61408
Fattar inte rebusen
Och tippar på att det är en som vispar runt med tungan i racerfart i typ 10 sek och sen kräver att ”få sitt” resten av tiden...
Eh ja väldigt fel!Jag fattade inte heller först, den är dessutom fel..
(Gi du analt...)
Ja, efter ett extremt tydligt sms från mig på hon ned som tur var.Har hon lagt av med sin terror?
Förlåt, men....
Alltså. Kräk på den
Det där är exakt en sån kille som försvarar sig med "-Jamen många tjejer brukar tycka att min presentation är jättekul!" när de försöker ta kontakt och man rådissar dem av just den anledningen.Förlåt, men....
Visa bifogad fil 61408
Det där är exakt en sån kille som försvarar sig med "-Jamen många tjejer brukar tycka att min presentation är jättekul!" när de försöker ta kontakt och man rådissar dem av just den anledningen.
Och lär förbliOch trots hans rolighet så är han singel
Jag har också sett honom, och tänkte samma sak, kul kille liksom.Visa bifogad fil 61420
På temat kap.
På Tinder? Jag menar jag förstår det på typ ds eller så, men Tinder? Enda gången det är skämmigt att vara på tinder är väl om du typ... är otrogen mot någon? Inte något med jobb?Folk som skriver ”pga jobb är jag diskret på tinder, du får bilder vid matchning”.