Alltså jag har nog matchat med min första "offerkofta" tror jag.... En kille som skriver t.ex. att tjejer inte brukar vilja träffa honom pga han inte har jobb eller körkort, att hans hudfärg gör det svårare för honom, etc.... Till en början så hade jag överseende, men när han började benämna andra personer som patetiska, tullingar osv så känner jag att det får räcka. Måste bara hitta en bra avsluts-kommentar så han fattar att det INTE är pga hans hudfärg eller bristande körkort jag inte är interesserad av att träffas.
J verkar ha tappat interesset lite, tråkigt! Men fick helt plötsligt svar i dag från en gammal matchning på en fråga jag ställde för 2,5 mnd sedan.... varpå han frågade om jag fortfarande ville träffas. Den här killen är skiiiitsnygg, så jag vill ju det, men känner att man får väl spela LITE hard to get om han inte svarar på flera månader..
Min erfarenhet är att många män har hemskt dålig självinsikt, i kombination att de måste "skylla ifrån sig" om en person inte är intresserad. Så tröttsamt. Liksom nej Johan jag dumpar inte dig för att jag bara vill ha "bad guys" och inte kan uppskatta en riktig gentleman, jag dumpar dig för att du är idiot
Sen kan man ju undra varför en inleder med "Hej tjejer brukar inte vilja träffa mig för jag har inget jobb eller körkort!" Stark inledning det där, kanske ska jobba på den i stället?