Betäckning 2008

Sv: Betäckning 2008

Kan tänka mig att de skickar till de flesta hingststationer, själv åker jag till Ågård i Falkenberg.
Så roligt att Hampton fått en liten bror, hoppas att det är ett trevligt föl. Funderar du på att betäckamed Hampton?

Så här stog det 2007 på Roosevelts sida
Vi begränsar antalet ston pga tävlings-verksamhet. Seminering sker endast hos vår samarbetspartner Christian Hansson på Troedsberga Hingst- och Seminstation.
För mer info ring.

Är det någon som vet vad Saigon 1034 gör nu, planerar de att ta tillbaka honomi avel?

Ja detta gäller i såg jag nu så jag kommer ej kunna anv Roosevelt i år. Bara Prestige kvar nu av mina nuvarande tänkbara hingstar

Senast ändrad av en moderator:

Jag kommer nog att använda Biggles 1015 i år igen. Har ju två redan och väntar på det tredje nu här i mars. Blir den lika bra och trevlig som de andra två så varför byta??? Har haft funderingar på en hoppavlad hingst för de avkommer jag har idag hoppar trevligt. Hade varit intressant och sett hur det blev på en hoppinriktad hingst... Får se vad det blir, där är ju någon månad till att fundera på;)

Jag funderar på ngn av de nya hingstarna som går bruksprovet nu...har några intressanta,men man får se om de blir godkända!!
Balougraph (Balou du rouet-Pilot), Baltimore (Balou du rouet-Landor S), Cous cous Que (Quite Easy-Irco Mena)....mfl....

har tre ston som skall betäckas, varav två står hemma just nu.

Har några hingstar i åtanke till två utav dem:
1. Aerline H
2. Carland
3. Cortez
4. Briar (för mammas skull)

Sedan är JM redan spikad till ett av stona.

ska du få ett sto till? jisses, det blir ju totakt...få se.
4,,,snart 6 (med fölen) och ett sto till, dvs 7 hästar....
och så har du väl ponnyn kvar också? 8 hästar :eek:

(själv svimmar jag med tanken på 2 egna o ska försöka planera in ett föl på det...kanske)

spinner vidare på tråden...mitt planerade föl
kommer vara e. Frieser u. arab.

hhhaaa, ja det är sant. blir en del hästar men det är mysigt också :)

när planerar ni betäcka arab damen?

*kl*

Här blir det Quaterback i år! :love:

Stoet är ett fullblod efter Sharp Matt, väntar i år sitt fösta föl efter First Wish. Ska bli spännande att se vad som kommer ut!

18577245.jpg
[/url][/IMG]

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 055
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 057
Senast: Johanna1988
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 012
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 318
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka