Betäckning 2008

Sv: Betäckning 2008

Skall kolla mitt sto i morgon. Förhoppningsvis dräktig 18 dagar med Homme d'honneur!

Har haft ett fullblod e honom innan också. Såldes som dressyrtalang.

Men Biggles har, liksom sin far, lite tråkiga bakben.

Det har jag inte hört innan????
Konstigt att det kan gå så bra för dem på tävlingarna om de är så dåliga bak, eller är det domarna som har fel???
Det jag har hört har varit lite om deras temperament med tanke på härstamningen... Där har jag bara gott att säga om Biggles avkommor, de tre jag har iaf;)

Du får tänka på att de har en av världens bästa ryttare på ryggen, det gör väldigt mycket. Tävlingsresultaten visar ju prov på stor ridbarhet om något, men grundkvaliteten i bakbenen är inte tillräckligt bra för att jag skulle vilja använda någon av dem.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 055
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 040
Senast: Johanna1988
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 007
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 309
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vart registrerar jag avkomman?