Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
annars brukar ju D-linjen kunna hoppa rätt bra
Chirlon som är ue: Kaliber skulle jag inte lägga på en D-Day-märr...
Ja det kanske kunde vara något. Men låter lite tråkigt.. jag ska kolla upp honom närmare i alla fall.
Mitt ena sto är precis som Deathwishs, hon är cool själv men jag passar mig ändå för de hingstar som lämnar skarpt eller har en härstammning som talar för skarpa individer eftersom jag vet att hennes pappa är en redig djävul och det har nedärvts till andra avkommor (Mitt stos helsyster är tex sin pappa upp i dagen efter vad jag förstått). Alltså så finns det i generna och kan kanske komma att nedärvas när som helst.![]()
Rent generellt så kan jag säga följande: Skriv aldrig på ett bokningskontrakt utan att du först har kontrollerat alla kringförhållanden. Är tex. Hingstliscensen betald!hej jag har ett sto efter magini som jag vill betäcka med cardento, har börjar mitt problem....har varit inne på cardento.se och fyllt i något formulär där man kan förhandsboka sitt sto men den sidan är från 2007. ska jag vända mig till seminstationen för att få hjälp? har försökt ringa dom som står som kontaktpersoner och mejlat men får inget svar. är nybörjare på dethär med avel....