S
sarac
Sv: Betäckning 2008
Har lite beslutsångest vad gäller hingst till mitt sto (e: Weltman-Magritte). Funderar på Don Romatic men har även tittat på Floresco. Är dock lite tveksam till FAI, då det är hennes första föl. Har du någon koll på om Floresco har några avkommor? Hur han i så fall förärver sig..? Vet mkt lite om denna hingst men blir jätteglad om någon annan vet mer...
Vad trevligt!
Halvblodsstoet, som inte jag äger utan som jag bara tar hand om då ägaren bor i Sthlm, e. Don Romantic-Sunny Boy ska förmodligen betäckas efter treårstest och då vill vi gärna ha Floresco om han går att få tag på. Annars ev. Florencio eller så hoppas jag att det finns någon trevlig ny hingst på bruksprovet. Stoet är väldigt rörlig, stor och mycket känslig men lätt att hantera. Vill ha Florestan-blodet på henne då hon har mycket gång, men saknar lite mjukhet i ryggen. Och så älskar jag temperamentet och ridbarheten på Florestan-hästarna.
Har lite beslutsångest vad gäller hingst till mitt sto (e: Weltman-Magritte). Funderar på Don Romatic men har även tittat på Floresco. Är dock lite tveksam till FAI, då det är hennes första föl. Har du någon koll på om Floresco har några avkommor? Hur han i så fall förärver sig..? Vet mkt lite om denna hingst men blir jätteglad om någon annan vet mer...