Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Min medryttarhäst har nog aldrig lärt sig att stå stilla. När man sitter upp går hon iväg, när man ska göra halt tar hon ett steg, två...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 534
S
Träning Hej! Jag har ett stort problem som det är nu. Jag rider en haflinger just nu som är väldigt het, vad man än gör med honom. I traven...
2
Svar
24
· Visningar
4 950
Träning Ja här kommer ett lite meningslöst inlägg men måste bara få skriva av mig lite :D Äger en 05:a som inte riktigt har funkat som jag...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Minnaa
·
Träning Ja, tips är varmt välkomna! Har ju äntligen fått tillgång till en paddock, men dels är min fantasi inte så bra, dels var det länge sen...
Svar
3
· Visningar
1 246
Senast: Dojjan
·
Träning Jag har en halvblodshingst som utbildningen har gått som på räls med under ett år nu! han är verkligen pampig och underbar att rida, och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 101
Senast: weasel_
·
Träning Hört en dela säga att man kan köra hästen baklänges! Men nu tycker ju ja de värka konstigt för hur får dom plats med huvudet? Om man...
Svar
7
· Visningar
1 388
Senast: ang
·
L
Träning Hej! Jag har ett B-ponny sto på 14 år som jag tänker börja Konditionsträna. Men jag har hört att om man gör på fel sätt så kan hästen...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Linny_
·
C
Träning Sitter just nu och håller på att fixa i ordning en brännlista med musik för att göra en "pepp-cd" att ha i bilen till och från tävling...
2
Svar
38
· Visningar
7 360
Senast: Sarafrenning
·
S
Träning Jag köpte för snart 2 månader sen en 6-årig islandshästvalack. Allt har gått jättebra i början... En dag när jag som vanligt skulle...
Svar
12
· Visningar
1 394
Senast: NiAl
·
Träning Min häst är supersnäll, ingen bråkig eller svår häst på något sätt. Men han tycker det är jättetråkigt att gå ifrån de andra hästarna i...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Elina8
·
E
Träning Snälla hjälp! Min pålle är alltid skitsur när jag ska rykta honom. Borde inte hästar tycka det är skönt att bli ryktade? tydligen inte...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Lindsen
·
L
Träning Jag har bara ridit för två tränare sen jag slutade på ridskolan. De har båda varit jättebra, men jag rider bara för den ena nu när jag...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: kryddan
·
M
Träning Har en foderhäst, valack, halvblod, sedan 3 veckor tillbaka som inte varit riden på några år. Mycket okomplicerad i all hantering, men...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Bison
·
P
Träning har ett 5 månaders föl som är ohanterad och "oskild". men förra ägaren tog aldrig på grimma på fölet. vilketnu resulterar till att det...
Svar
6
· Visningar
2 651
Senast: Plutas
·
C
Träning Min lilla häst har så tråkigt i hagen när jag är i skolan! Han och Cindy går just nu i en ganska stor hage med en liten skog i mitten...
Svar
18
· Visningar
1 985
Senast: sthu
·
Träning Någon som vet någon som är dokumenterat duktig på lastträning i närheten av västmanland? Har prövat med allt nu och det är likförbannat...
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: jjjANE
·
Träning Letar efter en gjord som min häst kan ha på sej under natten i boxen då han har lite fobi för detta med gjordar, tycker inte alls om när...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Sassa
·
Träning Nu orkar jag inte mer... Jag och min mor har kämpat i snart 4 år med våran haflingervalack, och har gjort vissa framsteg, men nu orkar...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 339
Senast: martha
·
Z
Träning Hejsan! :laugh: Sedan ca 4 månader tillbaka är jag och min familj världens lyckligaste ägare till ett vackert halvblodssto på 11 år...
Svar
11
· Visningar
1 251
P
Träning Hej! Det är så här... Jag har alltid varit fast besluten om att jag aldrig skulle skaffa mig en T-märkt häst. Inte för att jag är...
2
Svar
33
· Visningar
2 787
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar