Vanligt med problem att rida ut själv ??

Sv: Vanligt med problem att rida ut själv ??

Måste du prompt I vattenpölarna då? Rida runt dem och ta "striden" med vattenpölar i dagsljus istället.
Med tanke på hästars seende är det inte konstigt att den reagerar på vatten i mörker

Sv: Vanligt med problem att rida ut själv ??

Måste du prompt I vattenpölarna då? Rida runt dem och ta "striden" med vattenpölar i dagsljus istället.
Med tanke på hästars seende är det inte konstigt att den reagerar på vatten i mörker

Håller med! Jag hade inte brytt mig om pölarna i mörkret!

Som nån annan sa så finns det hästar som inte funkar så bra i mörker. Min är sån. Jag har extremt dåligt mörkerseende och ibland funderar jag på om inte kusen har det oxå...

Det känns som om två blindstyren är ute i skogen... :D Ibland är vi i princip utanför vägen/stigen... :angel:

Liknande trådar

Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 707
Senast: Emuliiaa
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 362
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 510
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka