Vanligt med problem att rida ut själv ??

Sv: Vanligt med problem att rida ut själv ??

Måste du prompt I vattenpölarna då? Rida runt dem och ta "striden" med vattenpölar i dagsljus istället.
Med tanke på hästars seende är det inte konstigt att den reagerar på vatten i mörker

Sv: Vanligt med problem att rida ut själv ??

Måste du prompt I vattenpölarna då? Rida runt dem och ta "striden" med vattenpölar i dagsljus istället.
Med tanke på hästars seende är det inte konstigt att den reagerar på vatten i mörker

Håller med! Jag hade inte brytt mig om pölarna i mörkret!

Som nån annan sa så finns det hästar som inte funkar så bra i mörker. Min är sån. Jag har extremt dåligt mörkerseende och ibland funderar jag på om inte kusen har det oxå...

Det känns som om två blindstyren är ute i skogen... :D Ibland är vi i princip utanför vägen/stigen... :angel:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 469
Senast: Roxy
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 870
Senast: Roheryn
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama