Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hejsan!!
Jag har ett 7-årigt ponnysto som går i konvalescens efter en hovböld som var tvungen att opereras. Kan bara gå ute när det är...
Hästhantering
Hej har bara en fråga, ang lösdrift. Jag har hage, vindskydd och allt som behövs för lösdrift. Men lägger man ut en stor bal med hö så...
Hästhantering
Mitt sto tycker inte alls om när man lägger på henne täcke. Det är inga problem att knäppa spännen mm, men just i ögonblicket man lägger...
Hästhantering
Jag har i flera år nu undvikit att duscha/tvätta mitt ena islandssto då hon blir vansinnig o livrädd av vattenslang, hink med vatten och...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.