Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
I hagen har vi ett sto, som är högt i rang.
Jag har bekymmer med henne när jag ska ämta in någon annan häst. Hon förljer efter, är sur...
Hästhantering
Min häst brukar vilja lägga sig ner och rulla efter en stund av övningar tillsammans med mig. När jag backar honom med hjälp av ett rep...
Hästhantering
Jag har ett fyraårigt adennersto som jag inte längre är ledare över. Det började för en månad sen när hon födde ett föl som dog, när jag...
Hästhantering
Behöver få svar snabbt på vad ni tror om detta. Min häst har nämligen tagit av och trollat bort sin grimma i hagen(Där jag och fler gått...
Hästhantering
Min syster ska åka bort med sin häst ett tag och min kommer då få stå själv om vi inte hittar något sällskap. Min andra syster är lite...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Jag kom undan väldigt billigt när jag köpte min häst så det är inte en representativ summa, varken då (för en välstammad, rörlig 3-årig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.