Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte också backa till steg ett eller vad man ska säga. Hur beter ni er för att få do att stå helt stilla medan man hoppar upp? Jag har fåt för mig att det är ett vanligt travar problem, brottom iväg till träningen.
Min står snällt och vänar men inte tillräckigt länge. Vill att hon ska stå som en staty tills annat sägs.
Jo att de är snubbliga har jag märkt!
På de andra men dena damen älskar att ut i skogen så det är ngo det hon är bäst på! Och hoppa över vattenpölar då!! Vatten kan döda!
Men kommer ni på ngt man kan skriva upp att träna på?
Vad bör jag lära henne som grundläggande?
kl
Hur tränar jag min häst som bara vill galoppera istället för att trava? Alltid i hörnen fattar hon galopp något steg och när jag rätar upp mig för att bryta av saktar hon ner till skritt. Jag tror jag nästan är ensam om att ha en travare som inte vill trava
kl
Hur tränar jag min häst som bara vill galoppera istället för att trava? Alltid i hörnen fattar hon galopp något steg och när jag rätar upp mig för att bryta av saktar hon ner till skritt. Jag tror jag nästan är ensam om att ha en travare som inte vill trava