Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag vart väldans inspirerad av ett klipp ur Veckans Brott där de filmat en träning för polishästar. Jättehäftigt!
Toleranstränar (kommer...
Hästhantering
Min kompis skickade en bild på en unghäst i estland. Hästen är under inridning och hon har tankar på att köpa den. Men när hon fick se...
Hästhantering
Hej alla. Jag vet inte riktigt om detta hör in här, eller hör hemma här, men hittade ingen vettigare spalt att skriva det. :angel: Kan...
Hästhantering
Jag e så grymt arg just nu. Hjälper till med 3 hästar i stallet, o nu har ägarn till dessa bestämt att de ska bort. O nu ska han avliva...
Hästhantering
Jag har en shettis på 18 år som är världens lugnaste coolaste. Jag kör henne, longerar ( men inte så mycket varje gång ) och barn rider...
Hästnyheter Jag misstänker att hon menar en sorts grusväg som jag bara sett i Göteborg och söderut, typ mjukt rullgrus? Inte kul att cykla på tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.