Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Efter en liten olycka i stallgången blev min fölunge rädd för oss. Vi skulle flytta över sto med föl för att göra rent i hennes box och...
Hästhantering
Har precis köpt ett varmblodssto som är 12 år. Hon är av den nerviga typen och låg i rang. I vårt stall finns bara två hagar att välja...
Hästhantering
Har aldrig hört talas om att någon haft problem att få in hästen i en skrittmaskin (mjo kanske första gången) Men för övrigt. Jag tänker...
Hästhantering
Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Hästhantering
Jag har ett ganska stort problem med min medryttarhäst. Han är en arabvallack på 21 år. Hans pappa var en välkänd galopphäst så han har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.