Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
TACK Nina, fantastiska mormor och superskäcken för en underbar tråd! Kommer att sakna uppdateringarna - men kanske får mormor en egen ponny i 71-årspresent?
Har tittat på dina filmer och måste säga att du har verkligen lyckats bra En stor eloge till ponnyn också, den verkar ju jätteglad och väldigt söt och positiv
Åhh, jag älskar verkligen din mormor Verkar urmysig och rider jättebra verkligen för att vara nån som bara har ridit i ett halvår
Och hon fick ju t.o.m bara 3 poäng mindre än mig när jag gjorde märke II första gången Men hon kanske hade en väldigt snäll domare? *försöker att förklara bort mig lite smidigt*
Snälla Nina, kan vi få en liten uppdatering även om mormors officiella ponnyäventyr är över? Har mormor ridit något mer? Jag tycker du skall ta med henne på ridtur i skogen nu när sommaren står runt hörnet.
Jaa de tycker jag med! Sen kan mormor köpa egen ponny och börja hänga på buke! Precis som den där gamla damen som hängde på körning förut som bodde i skogen med sin ponny.
Mormor har inte ridit något mer sen avslutningen, men då och då får hon lite abstinens.. då går hon upp och kollar på dvdn som jag gjort iordning åt henne med allting vi filmade under projektets gång och då är den dagens abstinens botad
Ibland säger hon "Idag längtar jag efter att ta några varvs ordentlig trav!"
Vi får väl se, kanske vi får ta oss någon lugn tur till sommaren
Det går framåt med den skrivande delen, det ska lämnas in på onsdag, och veckan efter är det redovisning. Om någon skulle vara intresserad av att läsa, så är det bara att pma sin mailadress till mig så kan jag skicka arbetet när det är klart
Hahaha! NU ni blev jag inspirerad!
Nu har jag precis tvingat Sambon till att han idag ska rida sin första lektion på vår (min ) häst.
Självklart åker filmkameran med!
Om jag lyckas göra ett tillräckligt bra jobb fram tills i höst så får han förhoppningsvis en plats på ridskolan!!!
Nu vet jag att detta tipset kommer alldeles för sent, men jag har inte sett tråden förens nu. När mormor ska galoppera och du har henne på linan, låt henne hålla med ena handen i bakvalvet på sadeln. Då trycks hon ner i sadeln och får en djupare sits, samtidigt som hon är avslappnad och inte faller framåt.
Jag tycker absolut att du ska fortsätta träna mormor. Det är hur bra som helst för henne att röra på sig och koordinera så mycket. Det kommer att hålla henne pigg mycket längre än om hon inte rider.
Jag blir helt varm i hjärtat! Detta är verkligen helt fantastiskt
Så himla duktig mormor och snälla ponnyer du har! Hoppas hon fortsätter med hästeriet!
Vi hade vår första lektion igår, jag fick med endel på film men jag måste bara lyckas övertala sambon om att dom ska upp på tuben det blir inte det lättaste Men när jag gjort det så blir det en egen tråd gissar jag ^^
haha om jag övertalar honom om att jag får göra en så skulle det nog vara väldigt bra för hans motivation faktiskt.. jag tror han skulle gilla att skryta för alla bukefalister
tyvärr har ju inte vi den bästa läromästaren... hehe min 5 åriga hlb val som e grundutbildad
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.