Hjälp! Ridövningar till min mormor

Sv: Hjälp! Ridövningar till min mormor

ååååååååååååååååååååååååååååååh va roligt! grattis grattis grattis mormor!
Åh hur ska vi klara oss? hon MÅSTE ju fortsätta rida! OCH fortsätta rapportera! Snääääääääääääääälla!

kl*

Har kikat på protokollet nu, det blev 62%!:banana::banana:

Ska försöka fixa filmen ikväll så ni får se;)

Nu så är filmen klar!
Ni får se hela ritten, ska fundera på om jag ska lägga in delar, eller hela programmet i "den stora filmen" senare:)

Filmen

Så himla duktig!!!

Ni ska vara stolta båda två!!!! Grattis!

Ska mormor fortsätta rida???

Ååååh så fint! Sista halten är ju grym! :bow: Stort grattis till supermormor, superskäcken och superNina!

:banana::banana::banana:

Ojoj va grym hon e, efter så kort tid tycker jag att hon har utvecklats enormt :laugh: Som andra har sagt, så kommer vi att sakna henne!

Lisa

Tack allihopa!:D

Messy: Mormor är så nöjd över att ha klarat av detta, så det verkar inte som om hon vill fortsätta just nu...men vem vet, hon kanske kommer sakna det efter ett tag;)

Vet inte hur mycket man ser, men här är protokollet iaf:)

30486132.jpg

Bonusbild på mormor med avslutningstårta:D
30488820.jpg

Det var så roligt, för min lärare hade satt och pratade med domaren i cafeterian innan programridningen skulle börja, och de hade då diskuterat hur en mormor ser ut. "Kort, med vita lockar och så bakar hon" hade de kommit fram till. Nån minut senare kommer mormor in, och har med sig kladdkaka som hon bakat och tänkt bjuda på...;)

din mormor är bara fööööööööör mysig!

vet hon om att hon har fått X antal bukebarnbarn extra på köpet under tiden hon lärt sig rida? :D

hahaha fantastiska fantastiska mormor! hur ska vi klara oss!?!?!

fantastiska fantastiska mormor:love:

GRATTIS till Stålmormor och hennes enormt begåvade dotterdotter.... Kan inte annat än att ltfta på hatten för er bägge två... kommer sakna filmsnuttarna.... men tycker ni vart ett fantastiskt team tillsammans....:love::love:

Nu är hela redovisningsfilmen klar!
Filmen

Vill tacka alla för den enorma stöttningen och peppningen under det här halvåret:bow:

<3<3<3
DU (och mormor FÖRSTÅS!) ska ha ett stort tack för forumets mest intressanta tråd!

*klappar händerna* Filmen blev ju skitbra! Och vilka framteg mormor gjort under projektarbetets gång!

*applåder, vågen och alla hurrarop som finns!*
Glöm inte att delge oss betyget sedan, och så hoppas jag att stålmormor vet vilken stor beundrarskara hon har här!:)

:banana:

Ps. Gav upp filmtittandet för det hackade enormt (kanske alla sitter och tittar samtidigt?;)) och ljudet funkar inte, men nu har jag något att se fram emot :banana:

Senast ändrad:

Nu har jag kollat och får ni inte MVG så kommer bukemaffian och ändrar betyget! :cool:

(:bow::bow::bow::bow:)

Liknande trådar

Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 358
Gnägg Igår kväll hände något som jag har så otroligt dåligt samvete för idag. Min häst är otroligt envis och ibland lyssnar han inte även fall...
Svar
11
· Visningar
1 773
Senast: _FiA_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är inne på första semesterveckan av fyra, och jag känner mig mest förvirrad. Det handlar om en jagande känsla av att det finns så...
Svar
0
· Visningar
869
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 548
Senast: akleja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar